Revista-Ferma
Revista-Ferma Revista-Ferma Revista-Ferma
Reclama header after big part 1 pages

Valtra N 124H - un tractor nordic, fiabil şi eficient

Publicat: 20 iulie 2018 - 12:39
Comenteaza   | Galerie   | Print | Trimite unui prieten

Valtra a fost pionier în fabricarea tractoarelor de mare putere în patru cilindri. Încă din 1969, a fost lansat modelul Valmet 1100, cu primul motor turbo pentru tractoare în patru cilindri din lume şi o impresionantă putere de 115 CP. De atunci Valtra şi-a creat şi menţinut titlul de cel mai puternic tractor în patru cilindri din lume, cu seriile sale M (nu se mai fabrică, în prezent) şi N.

Seria N este alcătuită în funcţie de preferinţele clienţilor la fabrica Valtra, din Suolahti, Finlanda. Sunt disponibile sute de caracteristici şi opţiuni, care duc la crearea a milioane de posibile combinaţii. Fie că este vorba despre culoare, tiranţi, prize hidraulice, sistem de telemetrie, dacă ele nu se regăsesc la tractorul propus, acesta poate fi personalizat în studioul Valtra Unlimited, unde până şi cerul nu are limite!
Mai mult, seria N a tractoarelor Valtra reuneşte cu succes o serie de tehnologii AGCO, ceea ce, până nu demult, părea rupt din filmele SF.

Valtra N 124H_b

Seria N Valtra: Cel mai puternic tractor în 4 cilindri
Valtra Seria N este prevăzută cu motoare de 4 cilindri, considerate cele mai puternice motoare din clasa lor de putere. Mai exact, capacitatea motorului dezvoltă cai putere în intervalul 115-185, făcând din Valtra un aliat de încredere pentru orice sarcină în fermă. În cazul lui Valtra N124H, spre exemplu, motorul de 4,40 litri dezvoltă 125 CP - ceea ce face ca acest model să surclaseze alte tractoare competitoare.
Mai mult, sistemul Sigma Power asigură şi el un adaos de putere acolo unde este necesară priza de putere. Prin acest sistem, motorul va produce, în mod automat, cu până la 10 CP mai mult - un număr care poate face diferenţa.
Tehnologia de tratare a gazelor eşapate, pentru conformitate cu normele Tier4 Final, este SRC Only. Convertoarele catalitice DOC şi SCR curăţă gazele de eşapare fără regenerare şi fără filtru de particule. Întreţinerea unui Valtra devine, astfel, simplă, aliniată cu întregul concept nordic de fiabilitate în orice domeniu.

Valtra N 124H_b

Zi de zi, ECONOMIE şi EFICIENŢĂ
Tractoarele Valtra sunt o investiţie bună din orice punct de vedere - nu doar pentru că sunt fiabile sau pentru că întreaga lor proiectare are cuvântul simplitate la bază, ci şi pentru că realizează importante economii în fermă. Printre tehnologiile al căror scop este eficientizarea consumului tractorului, amintim următoarele:
• ASR (Acceleration Slip Regulator) - optimizează gradul de patinare a roţii, ducând întreaga putere la sol şi asigurând tracţiune sporită;
• Injecţie Common Rail de înaltă precizie - un sistem de 2.000 de bari care asigură pulverizarea fină a combustibilului şi injecţia sincronizată, ceea ce duce la creşterea eficienţei consumului de combustibil;
• Tehnologie turbo eficientă - un turbocompresor cu supapă bypass comandată electronic ce asigură răspunsul rapid al motorului, un cuplu motor mai bun, turaţie scăzută şi siguranţă în exploatare;
• Turaţie joasă la mersul în gol - Valtra atinge o turaţie de 700 rpm la ralanti, faţă de 850 rpm înregistată de competiţie;
• Transmisie Powershift - sistemul software pentru transmisie şi regimul de lucru automat al motorului asigură întotdeauna cel mai bun cuplu pentru lucrarea pe care o efectuaţi, ceea ce contribuie, din nou, la realizarea unor importante economii de combustibil.

Valtra N 124H_b

N124H - un tractor care FACE DIFERENŢA!
Pe lângă motorul excelent, cu abilitatea de a contribui la reducerea consumului de combustibil, Valtra N124 are o serie de alte caracteristici specifice firmei finlandeze - trăsături care fac din acest tractor unul care munceşte cu adevărat în orice fermă. Printre acestea, amintim:
• Transmisia Powershift în 5 trepte şi patru domenii;
• Caracteristica Hill-hold, pentru un demaraj lin doar din pedala de acceleraţie, chiar şi în pantă;
• Gardă la sol de 55 cm, cea mai bună de pe piaţă;
• Sistem precis de ghidare prin satelit, montat din fabrică sau adăugat ulterior;
• Cabina Skyview cu suprafaţă vitrată de aproape 7 mp;
• Faruri de lucru cu LED etc.

Cora KELEMEN
coordonator marketing MEWI
www.mewi.ro

 

COMBINAŢIA PERFECTĂ ÎNTRE PERFORMANŢĂ ŞI FUNCŢIONALITATE
Motor
- AGCO Power, turbo 4 cilindri, capacitate 4,40 l
- putere dezvoltată 92 kW/125 CP, norme poluare TIER 4 final
- răcire cu apă, instalaţie de pornire la rece
Transmisie
- cutie de viteze Power Shutle 20 plus 20 trepte - 40 km/h
- ambreaj multidisc umed, tracţiune integrală
- priză de putere 540/1000 rot/min, 6 caneluri, 35 mm
Şasiu
- apărători de noroi faţă /spate, rezervor combustibil 235 l
- cuplă de remorcare rapidă, bară de tracţiune
- greutăţi frontale 10x40 kg
- frână pneumatică şi compresor
- anvelope: 460/85R38, 380/85R28
Hidraulica
- 3 prize hidraulice duble
- pompă hidraulică 73 l/min
- capacitatea de ridicare 58 kN, tiranţi categoria 3
- ridicător spate cu comandă electrică
Cabina
- ventilaţie şi încălzire, aer condiţionat
- 2x2 faruri de lucru, preechipare radio
- volan reglabil, inversor direcţie înainte/ înapoi, în partea stângă cu frână de mână încorporată
- ştergător lunetă cu spălător
- scaun cu suspensie mecanică, scaun pasager, girofar


Un articol publicat în revista Ferma nr. 11/216 (ediţia 15-30 iunie 2018)

Vizualizat: 397 | Galerie   | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Reclama header after big part 3 pages

Video

Liceul Tehnologic nr. 1 Fundulea, un model de succes

Liceul Tehnologic nr. 1 Fundulea, un model de succes

Din 1963, pepiniera profesionala a celui mai important centru de cercetare românesc se afla la Centrul Scolar Agricol Fundulea. Multe s-au schimbat din anii ce au urmat cooperativizarii si „constructiei socialismului” dar un lucru a ramas la fel! Transformat în Liceul Tehnologic nr. 1, acest edificiu de educatie este si astazi unul de referinta pentru agricultura româneasca.

Reporter AgroInfo: Liviu Gordea
Operator imagine: Claudiu Borobei

În vizită la văcuţele melomane de la Doaga Lexion 670 Montana, o combina pentru zone colinare IPSO Agricultura, desfasurare de forte la Jucu
Cultura anului 2019

Care credeţi că va fi cea mai rentabilă cultură agricolă în 2019?