Revista-Ferma
Revista-Ferma Revista-Ferma Revista-Ferma

SUSTENABILITATE ELECTRICĂ: CU „E-READY”, BKT ÎȘI PUNE AMPRENTA

Publicat: 12 ianuarie 2023 - 09:44
Comenteaza   | Galerie   | Print | Trimite unui prieten

Tranziția către mobilitatea electrică este o tendință de neoprit în fiecare segment. BKT oferă acum anvelope potrivite pentru vehiculele electrice care utilizează tehnologii avansate. Acum putem recunoaște produsele concepute special pentru mobilitatea electrică prin sigla E-READY. Această denumire, deloc surprinzător, trimite un mesaj foarte clar către piață: „Suntem pregătiți”.

BKT_AGRIMAXFACTOR 2_b

Seregno (Italia), 11 ianuarie 2023 - Sigla care dă startul oficial familiei de anvelope BKT special concepute pentru vehiculele electrice a fost dezvăluită în urmă cu doar câteva săptămâni. E-READY și-a făcut debutul la SIMA, unde am văzut-o pentru prima dată imprimată pe anvelopa AGRIMAXFACTOR (seria 70 complet nouă de la BKT, proiectată pentru tractoare), deși, în viitor, va fi extinsă la toate produsele din această categorie.

Specificația E-READY reprezintă un progres, începutul unui drum către furnizarea de soluții adecvate pentru mobilitatea electrică. De asemenea, își propune să sublinieze angajamentul BKT față de sustenabilitate, un obiectiv spre care orice companie responsabilă trebuie să-și îndrepte cercetarea și investițiile. Prin stilizarea noii sigle, BKT urmărește să evidențieze aptitudinea sa de a anticipa nevoile pieței prin robustețea tehnologiei sale avansate.

Totuși, era necesară această descoperire? Prin ce diferă o anvelopă destinată unui vehicul electric de una convențională?
Există numeroase diferențe. De fapt, încercările și testele de teren au arătat că, pentru a echipa un vehicul electric, designerii vor trebui să ia în considerare diverși factori care caracterizează mobilitatea electrică: greutate, structura motorului, autonomie, zgomot.
Vehiculele electrice cântăresc mai mult deoarece bateriile lor pot adăuga până la 30% greutate suplimentară, ceea ce afectează cu adevărat activitatea anvelopei.
Nu numai că sunt mai grele, dar se și deplasează diferit decât vehiculele care funcționează cu gaze naturale sau cu benzină: vehiculul atinge imediat puterea maximă atunci când se apasă accelerația. Acest lucru înseamnă că schimbările de sarcină pot fi mai rapide și mai intense decât în cazul vehiculelor convenționale, cu un efect consecvent asupra uzurii anvelopelor.
Autonomia energetică joacă, de asemenea, un rol decisiv. În cazul în care un vehicul electric este proiectat pentru a economisi energie, anvelopele ar trebui, de asemenea, să fie proiectate astfel încât să nu afecteze consumul vehiculului, cum este cazul anvelopelor rezistente la rulare.
Nu în ultimul rând, producătorii investesc masiv în cercetare în ceea ce privește consistența dintre vehicul și anvelopă, chiar și în ceea ce privește zgomotul.

De aceea, proiectarea și dezvoltarea de anvelope adecvate pentru mobilitatea electrică urmează o cale specifică, diferită de cea a vehiculelor cu combustie.
Haideți să explorăm mai în detaliu caracteristicile anvelopelor concepute pentru vehiculele electrice.

BKT_AGRIMAXFACTOR_b

Greutăți și dimensiuni.


După cum s-a menționat, anvelopele vehiculelor electrice suportă o greutate mai mare a vehiculului pe care îl echipează, deoarece bateriile pot crește greutatea unui vehicul cu până la 20-30% față de un vehicul convențional. Acest lucru necesită o rezistență mai mare la solicitări și, prin urmare, o structură mai robustă, începând de la centuri și carcase întărite, până la un design diferit și specific al pereților laterali și al taloanelor.

 

Motoare electrice.


Câteva diferențe suplimentare care diferențiază o anvelopă pentru vehicule electrice de una convențională includ capacitatea de a „rezista” la un cuplu de tracțiune mai mare, în special la pornire. De fapt, motorul electric oferă mai multă forță de tracțiune transmisiei mecanice și, prin urmare, roților, decât un vehicul convențional, ceea ce duce la o accelerație mai bună. Aceasta înseamnă că este absolut necesar să revizuim structura talonului anvelopei pentru a asigura o mai bună aderență pe jantă, în special în timpul accelerării. Banda de rulare trebuie, de asemenea, să fie optimizată, atât din punct de vedere al designului, cât și al compoziției.
Vehiculele cu propulsie electrică au o uzură a anvelopelor semnificativ mai mare decât vehiculele cu motor cu combustie, motiv pentru care este necesară o proiectare diferită pentru a asigura un ciclu de viață optim.

BKT E-READY_b

 

Autonomie.


În cazul în care anvelopele montate pe un vehicul electric sunt necorespunzătoare, acestea pot cauza pierderi semnificative de energie, deoarece rezistența la rulare poate contribui cu până la 20 de procente la consumul de energie al vehiculului. Pentru a ajusta rezistența la rulare a anvelopelor pentru vehicule electrice, fără a compromite alte caracteristici de performanță, este necesar să se adapteze compoziția benzii de rulare, modelul benzii de rulare și, de asemenea, structura specială a pereților laterali. Cea mai potrivită anvelopă pentru vehiculele electrice va fi, prin urmare, cea care, metaforic, consumă mai puțină energie. Cu alte cuvinte, una a cărei structură avansată nu va afecta autonomia vehiculului electric.

 

Zgomot.


Zgomotul este, de asemenea, un aspect pe care producătorii de anvelope îl iau în considerare în special pentru vehiculele electrice, ale căror anvelope ar trebui să aibă diferite modele de benzi de rulare și compoziții ale compușilor, atât naturale, cât și sintetice. Dimensiunea contribuie, de asemenea, în mod semnificativ la silențiozitatea unei anvelope.

Datorită echipei sale de cercetători specializați, BKT a dezvoltat cele mai bune soluții pentru piața vehiculelor electrice prin testarea și crearea de prototipuri. Și așa a ajuns piața să cunoască prima anvelopă E-READY de la BKT: AGRIMAXFACTOR, un nou produs conceput atât pentru operațiuni de transport, cât și de prelucrare a solului, încărcat de caracteristici distinctive și inovatoare care îl transformă într-o capodoperă a tehnologiei și designului estetic. Caracteristicile sale de înaltă performanță includ un profil al benzii de rulare îmbunătățit din punct de vedere tehnic pentru o mai bună manevrabilitate și un impact redus pe șosea.

De asemenea, BKT începe acum să investească masiv în segmentul anvelopelor pentru mobilitate electrică. În timp ce centrul de greutate al obiectivelor se poate schimba, inovația și o gamă largă rămân elementele care ghidează BKT către viitor.

 

Despre BKT:


Balkrishna Industries Ltd.(BKT) este un producător de anvelope cu sediul în India. Grupul BKT oferă o gamă amplă și modernă de anvelope Off-Highway, proiectate special pentru vehicule din domeniul agricol, industrial, de terasament, minerit, portuar, ATV și grădinărit. Soluțiile inovatoare de la BKT sunt proiectate pentru exigențele oricărui tip de utilizator și includ peste 3.200 de produse diferite, comercializate în peste 160 de țări din toată lumea. Vizitați site-ul web www.bkt-tires.com pentru mai multe informații.

Vizualizat: 694 | Galerie   | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



reclama header after big part 2 subpage - AMADA

Video

Metripond - cântare de precizie cu dozare gravitaţională şi sistem de autoînvăţare

Metripond - cântare de precizie cu dozare gravitaţională şi sistem de autoînvăţare

Metripond - cântare de precizie cu dozare gravitaţională şi sistem de autoînvăţare

Malagrow - soluţii inovatoare pentru combaterea dăunătorilor Optigép îşi consolidează prezenţa în Transilvania Curiozități despre cerbi, ciute, căprioare și COARNELE DE CERB!
Preţul îngrăşămintelor

Preţul îngrăşămintelor a crescut, ce veţi face?