Reclama header big full
Revista-Ferma
Revista-Ferma Revista-Ferma Revista-Ferma
Reclama header after big part 1 pages

Soluţiile profesionale Brinkman

Publicat: 13 mai 2017 - 14:55
Comenteaza   | Galerie   | Print | Trimite unui prieten

În săptămâna imediat următoare Sărbătorilor Pascale, Brinkman Hungary Kft., reprezentanţa din Ungaria a Royal Brinkman, a organizat întâlnirea partenerilor de afaceri. Evenimentul s-a desfăşurat în apropiere de Hódmezovásárhely, localitate unde este şi sediul central al Brinkman Hungary Kft.

Prima zi a fost dedicată partenerilor internaţionali, fiind prezenţi fermieri şi colaboratori din Ungaria, România, Moldova şi statele fostei Iugoslavii. Din România a fost prezent un grup de aproape 20 de invitaţi. A doua zi a fost alocată cultivatorilor şi partenerilor din Ungaria.
Cu acest prilej a avut loc şi un schimb de ştafetă: Gabriel Heijboer - manager Brinkman Hungary Kft. - şi-a anunţat retragerea la pensie şi a fost prezentat László Badenszki, noul manager al reprezentanţei. Gabriel Heijboer, care a activat în cadrul grupului Brinkman timp de 35 de ani (ultimii 20 de ani fiind manager al filialei din Ungaria), a rememorat principalele etape ale dezvoltării reprezentanţei din Ungaria şi extinderea în statele alocate, mulţumind totodată colectivului Brinkman pentru tot suportul oferit.

Gabriel Heijboer, Cristina György-Hangan, Ton van Mil, Mihaela Maxieanu (reprezentant vânzări), LászlóClick pe poza pentru galerie!
Actualul manager, László Badenszki, care este prezent în firmă din luna decembrie 2016, şi-a prezentat viziunea asupra viitorului companiei şi a subliniat importanţa echipei şi a legăturilor cu partenerii de afaceri, clienţi şi furnizori. Directorul general al Royal Brinkman International BV, Ton van Mil, i-a mulţumit lui Gabriel Heijboer pentru activitatea şi devotamentul puse în slujba companiei şi a urat succes noului manager.
În cadrul manifestării au fost prezentate două comunicări privind „Recircularea şi dezinfecţia apei de dren”, susţinută de Frits Veenman, consultant Royal Brinkman International BV., şi „Situaţia horticulturii în Polonia” - Tomasz Badzian, Manager vânzări la Saint Gobain Cultiléne, pentru Europa Centrală şi de Est.

Piaţa din România creşte rapid
Brinkman furnizează cultivatorilor produse în funcţie de cerinţele şi necesităţile lor, specifice fiecărei pieţe. „Piaţa din România este o una în creştere foarte rapidă, cu cereri foarte complexe şi cu o strategie nu prea bine stabilită din punct de vedere al investiţiilor. Dar se pare că acum, datorită fondurilor europene, fermierii sunt nevoiţi să îşi facă strategia nu doar de producţie, ci şi de vânzare şi de marketing al produselor. Piaţa României începe să se deschidă foarte mult şi să fie mult mai mare din punct de vedere al cultivării căpşunului, sunt cereri foarte mari pentru investiţii de acest gen, şi pentru producţia de tomate. Producţiile de castravete şi ardei în spaţiu protejat sunt pe suprafeţe mai reduse din cauza culturilor în câmp care apar destul de devreme în zonele din Brăila, Matca, Tecuci. Şi, probabil, şi pentru că nu pot face faţă importurilor care vin din Spania şi Grecia la ardei şi castravete”, ne-a declarat Cristina György-Hangan, manager vânzări pentru România şi Moldova.
Proiectele finanţate prin fonduri europene şi subvenţiile acordate de guvern pentru producţia de tomate sunt foarte bune. Cultivatorii şi-au dat seama că astfel pot avea profit nu numai din vânzarea produselor, ci şi din suportul guvernamental pe care îl primesc. De asemenea, „piaţa românească începe să îşi dea seama că are oportunitatea să folosească o tehnologie gata testată, care funcţionează şi care le poate oferi o producţie destul de mare în aşa fel încât ei să aibă şi profit, nu doar pierderi”, consideră Cristina György-Hangan.

Royal Brinkman - casa horticulturii mondiale
Royal Brinkman este lider mondial în horticultură: furnizor, proiectant şi consultant pentru industria horticolă profesională. Titlul "Royal" i-a fost acordat în anul 1985, atunci când compania a sărbătorit aniversarea a o sută de ani de la înfiinţare. În tot acest timp, Royal Brinkman a promovat permanent inovaţia în domeniu horticol.
Pentru ca organizaţia să fie viabilă şi în viitor, Royal Brinkman caută să răspundă schimbărilor globale şi mai ales celor din industria horticolă internaţională.
Viziunea Royal Brinkman are încorporate următoarele angajamente de bază:
- Este un furnizor internaţional pentru horticultură, cu o puternică reprezentare locală în cele mai importante ţări horticole din lume;
- Specialiştii Royal Brinkman oferă produse şi soluţii profesionale antreprenorilor din horticultură implicaţi în cultura protejată;
- Furnizează produse, sisteme şi servicii pentru rotaţia culturilor, îngrijirea culturilor, protecţia şi dezinfectarea culturilor, ambalarea şi proiectarea, mecanizarea, proiecte tehnice, precum şi alte produse de servicii;
- Oferă o gamă largă de produse cu un accent puternic pe confort, disponibilitate, aplicare şi fiabilitatea livrării;
- Prin angajarea în parteneriate strategice şi colaborări exclusive cu producătorii, Royal Brinkman dezvoltă noi soluţii şi aplicaţii pentru clienţi;
- Cunoştinţele Royal Brinkman răspund nevoilor clienţilor săi şi proceselor de cultivare şi operaţionale, contribuind activ la fiabilitatea operaţională a clienţilor.

Produsul potrivit la locul potrivit şi la preţul potrivit
Serviciile Royal Brinkman sunt structurate în şapte domenii: recoltarea culturilor, protecţia şi dezinfectarea culturilor, îngrijirea culturilor, ambalare şi proiectare, mecanizare, proiecte tehnice şi produse de servicii. Clienţii au astfel posibilitatea de selecta (inclusiv online, direct pe site-ul companiei) exact tipul de servicii de care au nevoie. Graţie expertizei practice şi logistice a echipei Brinkman, clienţii sunt trataţi în mod particular, pentru a asigura fiabilitate operaţională şi performanţa afacerii lor. „Este important ca «one stop shop» să servim clienţii noştri cu produse profesionale şi prin consultanţă specializată, astfel ca aceştia să înţeleagă care este contribuţia Brinkman”, a afirmat Ton van Mil.
Disponibilitatea produselor şi a serviciilor, precum şi uşurinţa alegerii, ordonării, administrării şi a livrării produsului potrivit la locul potrivit şi la preţul potrivit sunt garantate de Royal Brinkman.
Informaţii suplimentare: www.brinkman.ro.

 

DIFERENŢE ÎNTRE PRACTICA DIN ROMÂNIA ŞI CEA DIN UNGARIA
În domeniul horticol, între piaţa din România şi cea din Ungaria sunt acum deosebiri destul de mari. „Presupun că în scurt timp aceste diferenţe vor dispărea. În România tendinţa este de a construi sere din folie, în Ungaria tendinţa este de a construi sere din sticlă. Din mai multe motive. O altă diferenţă: cultivatorii din Ungaria au posibilitatea să folosească apa temală pentru încălzire, de aceea ei pot planta în luna decembrie şi apoi să iasă pe piaţă mai devreme.
În România deocamdată nu este infrastructura şi strategia bine organizată pentru a folosi apa termală la încălzirea serelor, astfel că plantarea în sere începe în februarie-martie, deoarece costul încălzirii pe biomasă sau gaz este foarte mare.
O altă deosebire este dată de o anumită instabilitate a tipului de cultură; prea puţini cultivatori se axează pe o specie şi apoi o menţin 20-30 de ani. Deocamdată în România se aplică strategia: anul asta nu a fost preţ bun la tomate, să facem castraveţi. Este un lucru greşit, deoarece nu se obişnuieşte cu nici o cultură, nu apucă să înveţe. Eu sper că în scurt timp îşi vor da seama că este mai bine să rămână la un singur tip de cultură şi atunci îi vor ajunge pe cultivatorii din Ungaria”, apreciază Cristina György-Hangan.

 Ton van Mil, director general Royal Brinkman

Ton van Mil, director general Royal Brinkman: „Brinkman nu este o companie olandeză, este o companie internaţională. Acum, în 2017, în era internetului, lumea întreagă este interconectată, astfel că şi noi ne-am dezvoltat internaţional şi acţionăm global, oriunde este horticultură. Iar horticultura are acum un bun viitor, deoarece populaţia în creştere are nevoie de o hrană de bună calitate şi de legume şi flori. Piaţa românească este interesantă şi cred şi în România este un interes crescut pentru cultura protejată, iar producţia horticolă este în creştere”


Articol publicat in revista Ferma nr. 8 (191) din 1-15 mai 2017

Vizualizat: 335 | Galerie   | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Reclama header after big part 3 pages

Video

Liceul Tehnologic nr. 1 Fundulea, un model de succes

Liceul Tehnologic nr. 1 Fundulea, un model de succes

Din 1963, pepiniera profesionala a celui mai important centru de cercetare românesc se afla la Centrul Scolar Agricol Fundulea. Multe s-au schimbat din anii ce au urmat cooperativizarii si „constructiei socialismului” dar un lucru a ramas la fel! Transformat în Liceul Tehnologic nr. 1, acest edificiu de educatie este si astazi unul de referinta pentru agricultura româneasca.

Reporter AgroInfo: Liviu Gordea
Operator imagine: Claudiu Borobei

În vizită la văcuţele melomane de la Doaga Maschio Gaspardo la Agromalim 2019 Cons DDA la Agromalim 2019
Cultura anului 2019

Care credeţi că va fi cea mai rentabilă cultură agricolă în 2019?