Revista-Ferma
Revista-Ferma Revista-Ferma Revista-Ferma

BKT LA EIMA 2021: V-ați pregătit pentru experiența virtuală?

Publicat: 19 octombrie 2021 - 11:23
Comenteaza   | Galerie   | Print | Trimite unui prieten

Între 19 și 23 octombrie, vizitatorii vor avea posibilitatea de a încerca o experiență fără precedent la standul BKT. Acolo, aceștia „se pot catapulta” în lumea BKT și o pot explora în întregime, în mod „hibrid”. 

BKT_Virtual_Experience_Logo_b

Seregno (Italia), 14 octombrie 2021 – BKT revine la EIMA 2021, în Bologna, cu un format complet nou, prezentând un concept nou de comunicare virtuală.

Mai precis, între 19 și 23 octombrie, la standul companiei (PAV. 36, B1) vizitatorii vor avea posibilitatea de a încerca o experiență hibridă și interactivă, un compromis între lumea virtuală și cea reală, explorând toate inovațiile mărcii în mod digital.

Aceasta este Experiența virtuală BKT: de la configurarea spațiului la standul BKT și organizarea pe camere tematice, vizitatorii pot participa la o călătorie digitală incomparabilă care îi va transporta într-un mediu cu adevărat captivant.

BKT_Virtual_Experience_Expert_b

Aici pot descoperi într-un mod complet virtual, prin intermediul avatarurilor reale, toate inovațiile în materie de produse și de marcă din domeniul agricol. De asemenea, pentru a-și satisface curiozitatea sau pentru solicitări, vizitatorii au oportunitatea de a intra în legătură de la distanță cu tehnicienii BKT și cu personalul de vânzări al distribuitorului italian UNIVERGOMMA SpA.

Nu va fi posibilă doar catapultarea în standul virtual al BKT, ci și explorarea acestuia în mod independent, făcând clic pe videoclipuri, fotografii și conținut 3D pentru a afla mai multe despre fiecare produs sau subiect de interes, în timp ce se poartă o conversație online cu reprezentantul BKT.

BKT_Virtual_Experience_Avatar_1_b

În plus, vizitatorii au și posibilitatea de a interacționa cu avatarul persoanei cu care discută și cu avatarurile celorlalte personale prezente la stand. O realitate virtuală în realitatea fizică! Este imposibil de descris, deci trebuie încercată.

Nu este doar un târg. Experiența virtuală BKT va fi accesibilă și de la distanță, oferind celor care nu vor fi prezenți fizic la eveniment posibilitatea de a nu rata cele mai recente inovații prezentate.

Acest nou format confirmă încă o dată tendința spre digitalizare și comunicare virtuală adoptată de companie în ultimele luni.

De fapt, speranța este să menținem pentru viitor o abordare hibridă care poate combina lumea digitală cu cea reală, permițând utilizatorilor să se bucure de conținut într-un mod mai eficient și mai modular.

Accesați camera de presă BKT: www.bkt-tires.com/ww/en/press-room

 

Despre BKT

Balkrishna Industries Ltd. (BKT) este o companie producătoare de anvelope cu sediul în India. Grupul BKT oferă o gamă variată și întotdeauna actualizată de anvelope Off-Highway, concepute special pentru vehicule din domeniul agricol și industrial, echipamente de realizare a terasamentelor, vehicule miniere, vehicule ATV și mașini de grădinărit. Soluțiile inovative de la BKT sunt proiectate pentru exigențele oricărui tip de utilizator și includ peste 2.700 de produse diferite, comercializate în peste 160 de țări din toată lumea. Vizitați site-ul web www.bkt-tires.com.

Vizualizat: 456 | Galerie   | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



reclama header after big part 2 subpage - AMADA

Video

Costel Vînătoru: ”Cultura plantelor nu e o meserie. Este o MISIUNE!” | podcast agroSTORY #12

Costel Vînătoru: ”Cultura plantelor nu e o meserie. Este o MISIUNE!” | podcast agroSTORY #12

Este convins că destinul în viață i-a fost hărăzit de mic, încă din momentul în care a primit Sfânta Taină a Botezului. Toate deciziile au urmat aproape firesc, transformând copilul născut și crescut în zona de munte a Buzăului, într-unul dintre cei mai de seamă specialiști în legumicultură pe care îi are România, fiind de peste 36 de ani angrenat în activitatea de cercetare horticolă.

Este Costel Vînătoru, directorul Băncii de Gene şi Resurse Vegetale Buzău și ne împărtășește la #agroSTORY bucuria, dar și greutățile inerente ale pașilor făcuți în viață pentru a se împlini profesional și spiritual. Totul în jurul plantelor!

Vrei să afli toată povestea? Urmărește integral podcastul #agroSTORY: VINERI, 17 martie 2023, de la ora 19.00, pe canalul de youtube “revista Ferma”!

Cu Nicoleta Dragomir și Costel Vînătoru la o discuţie ALTFEL despre AGRICULTURĂ, PLANTE şi VIAŢĂ!

Mulțumim sponsorului BUSINESS AGRO CONSULTING din Girov, jud. Neamț!

Ionuț Cioranu și-a început studiile cu... Dreptul! Apoi a fugit la Zootehnie! | agroSTORY #11 Elena Mateescu ține pasul cu vremea! Ce vești aduce pentru fermierii români? | podcast agroSTORY #10 Mădălina și Raul, tinerii care au adus dronele agricole din viitor, în prezent! | agroSTORY #9
Preţul îngrăşămintelor

Preţul îngrăşămintelor a crescut, ce veţi face?