Reclama header big full
Revista-Ferma
Revista-Ferma Revista-Ferma Revista-Ferma
Reclama header after big part 1 pages

RĂZBOI AGROALIMENTAR?! Pe cine deranjează PRODUCĂTORII ROMÂNI?

Publicat: 21 septembrie 2017 - 14:18
Comenteaza   | Print | Trimite unui prieten

ATAC LA ADRESA PRODUCĂTORILOR ROMÂNI! Membrii unei cooperative agricole se apără.

Conducerea Cooperativei Agricole „Ţara mea” a anunțat că respinge categoric orice asociere a numelui său cu produse falsificate, în speţă cu ouăle prezentate într-o filmare postată pe o reţea de socializare, în care se sugerează că ouăle ar proveni de la un furnizor membru al Cooperativei Agricole „Ţara Mea”.

oua-tara-mea_b

Pe 18 septembrie, un video postat pe Facebook arăta cum ouă cumpărate dintr-un magazin Kaufland din Piatra Neamţ ar fi fost vopsite ca să ascundă termenul de valabilitate expirat.

Considerăm că acesta este un atac la adresa producătorilor români, care câştigă din ce în ce mai mult teren şi livrează produse de calitate în supermarketuri. Mesajul nostru este că un astfel de atac nu ne sperie şi că vom continua să livrăm marfă românească proaspătă şi de calitate.

Faptul că producătorii români îşi consolidează poziţia pe piaţa autohtonă pare că deranjează. Atragem atenţia că războiul economic în zona agroalimentară poate căpăta, în viitor, dimensiuni greu de estimat, şi producătorii români trebuie să fie pregătiţi să facă faţă, iar acest lucru va fi posibil doar prin asociere, declară preşedintele Cooperativei Agricole „Ţara mea”, Florin Burculescu.

Cooperativă Agricolă „Ţara mea” mai informează că a sesizat şi ANSVSA şi ANPC în vederea efectuării controalelor ce se impun. De asemenea, intenționează să înainteze instanţei plângerea pentru săvârşirea infracţiunii de înşelăciune, împotriva autoarei înregistrării postate pe reţeaua de socializareavând în vedere că un astfel de demers poate cauza prejudicii enorme Cooperativei şi aduce un prejudiciu substanţial de imagine producătorilor români.

Cooperativa „Ţara Mea” livrează toată producţia membrilor către retailerul Kaufland. Printre produsele care ajung în magazinele retailerului german sunt conserve de legume și fructe, carne, lactate, mezeluri, ouă, produse de panificație, gem, miere.

Vezi aici povestea: Cum a cucerit „Țara Mea” un hypermarket nemțesc

Vizualizat: 1147 | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Reclama header after big part 3 pages

Video

Hibridul SY Experto - producţie record

Hibridul SY Experto - producţie record

Chiar dacă anul agricol nu a fost unul uşor, Cosmin Micu a obţinut o producţie medie de 4375kg/ha la floarea soarelui de pe cele 75ha cultivate cu hibridul SY Experto de la Syngenta. Hibridul high-oleic SY Experto se remarcă printr-o toleranță foarte bună la mană, rezistenţă la frânge şi 87% conţinut de acid oleic.

 

Interviu cu Cosmin Micu, fermier

Procereal Agrosan, loc. Mănăştur, jud. Arad.

În vizită la văcuţele melomane de la Doaga A inceput INDAGRA! Semănat în sistem No-till
Cultura anului 2019

Care credeţi că va fi cea mai rentabilă cultură agricolă în 2019?