Producătorul suedez de echipamente agricole Väderstad a încheiat anul financiar 2017 cu rezultate foarte bune, deoarece cifra de afaceri a crescut cu 12 procente faţă de anul precedent.
În general, 2017 a fost considerat un an de succes de către reprezentanţii companiei, care au remarcat o "tendinţă foarte pozitivă" în ceea ce priveşte activitatea comercială. De asemenea, Väderstad a creat noi canale de vânzări în Rusia şi Ucraina, care au contribuit la creşterea volumelor globale. În plus, ţări precum Suedia, Anglia şi România (!) au înregistrat rezultate foarte bune, potrivit unui raport de activitate publicat recent.
Mattias Hovnert, directorul de vânzări şi marketing al companiei, a explicat: "În anul fiscal 2017, Väderstad AB şi subsidiarele sale au generat o cifră de afaceri de 225 milioane de euro. Aproape 90% din această sumă se datorează vânzărilor în afara Suediei. Veniturile înainte de impozitare au fost de 12 milioane euro, iar rata capitalului propriu a fost ridicată la 46%".
În continuare, cel mai de succes produs al companiei suedeze rămâne semănătoarea Tempo, numărul de unităţi vândute anul trecut contribuind la consolidarea cotei de piaţă pe acest segment, care este în creştere, iar această tendinţă s-a manifestat şi pe durata primului trimestru din 2018.
Grupul Väderstad, aflat în proprietatea familiei Stark, este prezent în 40 de ţări din întreaga lume. Are aproape 1.250 de angajaţi, dintre care circa 900 lucrează în fabrica şi sediul central din Väderstad, Suedia.