Divizia agricolă a CNH Industrial, reprezentată prin brandurile Case IH, New Holland şi Steyr, a avut anul trecut vânzări nete de 14,7 miliarde de dolari, în creştere cu aproape o treime faţă de 2020 când vânzările au totalizat 10,9 miliarde de dolari.
În America de Nord, în 2021, vânzările CNH de tractoare cu o putere sub 140 CP au crescut cu 10% şi cu 23% pentru tractoarele de peste 140 CP, în timp ce piața de combine a crescut cu 25%. În Europa, cererea de tractoare și combine crescut cu 16% și, respectiv, 17%. De asemenea, pentru Grupul CNH, piețele de tractoare și combine au crescut în America de Sud cu +22% și, respectiv, +19%, iar în restul lumii cu 15% pentru tractoare şi 19% pentru combine.
Rezultate deosebite au fost obţinute de către divizia agricolă a CNH Industrial în special în ultimele trei uni ale anului trecut, când s-a înregistrat o creştere cu 21% a vânzărilor nete, până la 4,1 miliarde de dolari (3,4 miliarde de dolari în T4/2020).
Veniturile consolidate ale întregul Grup CNH, înclusiv în domeniul construcțiilor, al vehiculelor comerciale și speciale, motoare și al serviciilor financiare, au ajuns la 33,4 miliarde de dolari, în creştere cu 28% față de 2020. În ceea ce priveşte anul curent, Scott Wine, CEO al CNH Industrial apreciază că "portofoliile de comenzi, precum și strategia globală pentru viitor vor menţine trendul ascendent şi prognozează o creștere a vânzărilor nete de 10-14%.