Reclama header big full
Revista-Ferma
Revista-Ferma Revista-Ferma Revista-Ferma
Reclama header after big part 1 pages

TRACTOARELE DEUTZ-FAHR SERIA 6. POWER SHIFT, RC SHIFT şi TTV

Publicat: 21 octombrie 2019 - 10:00
Comenteaza   | Galerie   | Print | Trimite unui prieten

Agricultura presupune activităţi foarte diverse. Fiecare fermă are strategia sa proprie de succes. Unii fermieri aleg cultura mare şi mărirea dimensiunii fermei, alţii aleg specializarea în zootehnie sau în cultivarea unor anumite culturi speciale sau de nişă.

Tractoarele din seria 6 sunt capabile să acopere toate aceste aplicaţii. Ele se produc cu două tipuri de motorizări, în 4 şi în 6 cilindri. La cele în 6 cilindri sunt 6 modele produse la noua fabrica Deutz-Fahr din Lauingen, Germania, cu puteri nominale de la 149 la 201 CP şi puteri maxime de la 156 la 226 CP.

Tabel-tractoare-seria-6_b
SERIA 6 AGROTRON 6155 6165 6175 6185 6205 6215
PS/RC SHIFT TTV PS/RC SHIFT TTV PS/RC SHIFT TTV PS/RC SHIFT TTV PS/RC SHIFT TTV PS/RC SHIFT TTV
Puterea maximă CP 156 264 176 188 183 207 203 212
Puterea maximă cu boost CP - 171 - - 188 - 207 226

6SERIES_6185_TTV_STUD_b

TRANSMISII
Seria 6 de tractoare Deutz-Fahr este disponibilă cu trei opţiuni de transmisii, dând fermierului ocazia să poată alege transmisia dorită în funcţie de aplicaţie.
Cea mai simpla este transmisia manuala PowerShift, cu 5 game mecanice şi 6 trepte powershift înainte şi 3 înapoi, total 30 viteze înainte şi 15 înapoi (cu creeper 54+27), cu viteza maximă de 40 sau 50 km/h (în funcţie de legislaţia din fiecare ţară), toate la turaţii reduse ale motorului, deci cu consumuri mai mici de carburant.
O altă opţiune este transmisia complet automata RC Shift, cu 5 game robotizate plus 6 trepte PowerShift înainte şi 3 înapoi, care asigură viteze şi cuplumari. Aceasta asigură confortul şi eficienţa unei transmisii cu variaţie continuă cu o transmisie PowerShift, deci la preţ de PowerShift.
Transmisia RC Shift asigură schimbarea foarte confortabilă, eficientă şi complet automată a vitezelor. Pot fi selectate trei moduri de lucru:
• Manual: utilizatorul selectează gama şi vitezele PowerShift
• Semiautomat: utilizatorul selectează gama şi sistemul selectează automat vitezele PowerShift. Acest mod de lucru se pretează foarte bine pentru operaţiile de transport.
• Complet automat: sistemul selectează automat atât gamele cât şi vitezele PowerShift (operaţii de transport).
Pentru a asigura consum eficient de combustibil în timpul transportului, sunt disponibile viteze maxime de 40/50 km/h, în funcţie de legislaţia din fiecare ţară, 40/50 eco şi 40/50 super eco, ajungând la viteza maxima la turaţii reduse ale motorului de puţin peste 1.400 rotaţii/minut, selectarea treptei corespunzatoare pentru fiecare aplicaţie fiind o caracteristică standard. Managementul electronic al motorului şi transmisiei asigură performanţe precise şi funcţionare îmbunătăţită.
Cea de a treia opţiune este transmisia TTV, foarte eficientă şi extrem de confortabilă, o transmisie cu variaţie continuă, fără trepte de la 0 la 50 km/h cu control electronic. Aceasta asigură confort maxim ca urmare a unei transmisii foarte adaptabile, care are, de asemenea, cele trei moduri de lucru.
Este un sistem eficient şi fiabil, capabil să varieze continuu viteza tractorului, optimizând puterea motorului în funcţie de sarcina, fără nevoia măririi consumului de combustibil. Aceste principii de operare permit transmisiei TTV să asigure viteza cerută, conducere lină, fără şocuri şi avantaje legate de confortul în mers, atât în lucru cât şi în transport.
Toate cele trei transmisii sunt uşor de operat, simplu de programat şi uşor de urmărit cu ajutorul monitoarelor de la bord. Fiecare din ele oferă eficienţă excelentă şi precizie ridicată.
Ceea ce este unic la seria 6 de tractoare Deutz Fahr este că poţi alege nivelul tehnologic al transmisiei pe care îl doreşti.

6SERIES_6185_TTV_STUDIO_DSC_b

CABINA
În general, cu cât confortul de conducere şi de operare este mai mare, cu atât este mai relaxantă munca operatorului şi rezultatele sunt mai bune. De aceea, cabinele au fost realizate pentru a oferi confort maxim operatorului, putându-se alege mai multe opţiuni de tehnologii, echipamente, dotări, care se pot alege în funcţie de aplicaţiile la care este folosit tractorul, de nevoile operatorului şi, bineînţeles, de factorul economic. Se poate alege o cabină cu schimbare manuală a vitezelor sau cu cel mai avansat joystick de comandă, sau cu una din cele două variante de acoperiş, cu sau fără trapă, în funcţie de dorinţele personale. Comenzile sunt codificate cu culori, sunt intuitive, de la comenzi manuale până la complet automate, sunt plasate la îndemână operatorului, uşurând munca operatorului. Sistemul de aer condiţionat cu reglare manuală sau automată, cu un număr generos de guri de aerisire, garantează o distribuţie uniformă a aerului şi optimizare a temperaturii interioare.

Totodată, seria 6 de tractoare DeutzFahr poate îndeplini cu succes cerinţele crescânde privind impactul redus asupra mediului şi în acelaşi timp să lucreze cu putere şi eficienţă maxime.

motor-Deutz-Fahr-2_b

MOTORUL
Tractoarele DeutzFahr din seria 6 sunte echipate cu motoare complet reproiectate, urmărind reducerea impactului asupra mediului şi creşterea eficacităţii costurilor. Motoarele Deutz 6.1 Tier 5 sunt mai receptive la parametrii de intrare, oferind o mare rezervă de cuplu şi consum mai redus de combustibil şi de AdBlue. Pentru reducerea noxelor se foloseşte sistemul de reducere catalitică selectivă SCR pentru tratarea gazelor de evacuare şi un filtru pasiv de particule DPF. Filtrul DPF oferă trei avantaje comparativ cu filtrele active, uzuale: fără injecţie de motorină direct în filtru, mai puţină caldură generată în jurul său şi un mod eficient de încălzire pentru a simplifica procesul de regenerare. Aceasta economiseşte combustibil şi bani, în timp ce se respectă standardele internaţionale privind emisiile.

Motoarele Deutz 6.1 Tier 5 înglobează cele mai moderne tehnologii şi sunt realizate în Germania, ceea ce estesinonim cu cele mai înalte niveluri de fiabilitate şi eficienţă.

tractoare-dEutz-Fahr-seria-_bClick pe poza pentru galerie!

Curbele de putere şi cuplul la motorul modelului DF 6215, cel mai mare din serie, ne arată că motorul are o putere aproape constantă, peste 200 CP, cu maxim de 226 CP, pe un interval de 500 rpm, de la 1600 la 2100 rpm şi un cuplu maxim constant pe un interval de 800 rpm, de la 1100 la 1900 rpm, cu alte cuvinte putere şi cuplu aproape constante în toată zona de turaţii de lucru ale motorului.
Sistemul de răcire recent reproiectat, ca şi cabina, în colaborare cu compania italiană Giugiaro Design, cunoscută ca proiectantă a unor modele renumite în industria de automobile (Lamborghini), îmbunătăţeşte substanţial eficienţa motorului prin capacitatea mărită de radiaţie a căldurii.Toate radiatoarele şi toate conexiunile sunt realizate din aluminiu pentru o mai bună capacitate de disipare a căldurii. Sistemul exclusiv de rabatere a radiatoarelor permite deschiderea completă a pachetului de răcire, pentru o întreţinere mai rapidă şi mai uşoară. Deasupra radiatoarelor se află prefiltrul de aer, unde aerul intră în zona de precurăţare care constă dintr-o serie de tuburi în spirală. Acestea forţează praful şi resturile spre exteriorul carcasei, de unde se extrag particulele grele de praf înainte de a intra în sistemul principal de filtrare.

Când este închis, sistemul este foarte compact, intrând sub o capotă îngustă şi joasă, care asigură o vizibilitate optimă în faţă şi la punctele de cuplare. Forma este concepută să corespundă funcţiei şi ambele să satisfacă nevoile fermierului.
Sistemele de agricultură de precizie cu care pot fi dotate aceste tractoare asigură acurateţea maximă de care fermierul are nevoie. Seria 6 poate fi echipată din fabrică cu tehnologia cea mai avansată de “precision farming”.Toate funcţiile pot fi integrate într-o singură interfaţă, de la reglarea sau urmărirea parametrilor tractorului, la controlul funcţiilor utilajului prin sistemul ISOBUS, ghidare automată, sisteme de control şi de management a datelor, controlul secţiunilor şi aplicarea normelor variabile de seminţe, îngrăşăminte şi erbicide, permiţând reducerea poluării, evitarea suprapunerilor şi economie de pesticide şi seminţe.
Seria 6 de tractoare Deutz-Fahr oferă soluţia optimă pentru fiecare tip de afacere, pentru orice fermă, pentru orice tip de lucrări agricole, pentru orice solicitare şi orice buget. Sunt tractoare multifuncţionale, eficiente, cu aplicaţii tot timpul anului.

 

Florin NEACŞU, NHR Agropartners

Vizualizat: 156 | Galerie   | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Reclama header after big part 3 pages

Video

Hibridul SY Experto - producţie record

Hibridul SY Experto - producţie record

Chiar dacă anul agricol nu a fost unul uşor, Cosmin Micu a obţinut o producţie medie de 4375kg/ha la floarea soarelui de pe cele 75ha cultivate cu hibridul SY Experto de la Syngenta. Hibridul high-oleic SY Experto se remarcă printr-o toleranță foarte bună la mană, rezistenţă la frânge şi 87% conţinut de acid oleic.

 

Interviu cu Cosmin Micu, fermier

Procereal Agrosan, loc. Mănăştur, jud. Arad.

În vizită la văcuţele melomane de la Doaga A inceput INDAGRA! Semănat în sistem No-till
Cultura anului 2019

Care credeţi că va fi cea mai rentabilă cultură agricolă în 2019?