Reclama header big full
Revista-Ferma
Revista-Ferma Revista-Ferma Revista-Ferma
Reclama header after big part 1 pages

Tractoarele de mare putere de la Massey Ferguson

Publicat: 11 octombrie 2014 - 21:30
Comenteaza   | Print | Trimite unui prieten

Firma Massey Ferguson este o marcă de top în domeniul construcției de tractoare de până la 370 CP. Acestea sunt distribuite în România prin firma TEHNODIESEL din județul Timis. Societatea a investit mult în ultima perioadă în cercetare și inovare, cu scopul de a îndeplini cerințele fermierului modern.

Click pe poza pentru galerie!

Gama de putere mare de la Massey Ferguson, adică tractoarele din seria 8600 (MF 8600), reprezintă un deschizător de drumuri și uimește prin ușurința cu care obține premii la târgurile de specialitate. „Nava amiral” a flotei Massey Ferguson se caracterizează prin revoluționarul motor AGCO SISU POWER e3, cu tehnologia SCR, transmisia Dyna-VT și puteri cuprinse între 270 și 370 CP.

 

Motorizare de ultimă generație

Motorul AGCO SISU POWER e3 este dotat cu 6 cilindri, capacitate cilindrică de 8,4 litri și cu un sistem de alimentare cu combustibil de tip Common Rail. Acesta corespunde normelor europene de poluare IIIB. Tractoarele din seria MF 8600 dezvoltă puterea nominală la turația de 2100 rotații/minut, ceea ce duce la reducerea nivelului de zgomot fără ca aceasta să afecteze puterea sau cuplul. 

La aceste motoare, cu opțiunea „extra power” se poate obține mai multă putere la 1950-2000 rotații/minut decât la 2100 rotații/minut. Aceasta se obține la lucrul cu priza de putere, astfel că puterea maximă este disponibilă pentru toate aplicațiile prizei de putere. Sistemul electronic de management al motorului are rolul de a controla constant o gamă largă de parametri și oferă regalaje foarte fine, potrivite pentru o injecție optimă a combustibilului. Acesta, în combinație cu sistemul de injecție de presiune înaltă Common Rail și cu cele patru supape pe cilindru oferă îmbunătățiri suplimentare atât în ceea ce privește emisiile de gaze, cât și economia de combustibil.

Massey Ferguson a fost deschizător de drumuri în domeniul tehnologiilor SCR, iar la ora actuală aceasta folosește sistemul SCR din a doua generația. Sistemul SCR cu care este dotat motorul AGCO SISU POWER e3 tratează emisiile de gaze cu ureea AdBlue. Fără acest tratament, emisiile ar dăuna mediul înconjurător. 

Grație introducerii catalizatorului de reducere a oxizilor de ardere a motorinei (DOC), motorul AGCO SISU este acum și mai eficient. Catalizatorul de ultimă generație este un recipient de scurgere, montat sub capotă. Folosirea acestui catalizator duce la reducerea oxizilor de ardere a motorinei și, împreună cu noul eșapament, garantează o reducere cu 90 la sută a particulelor și cu 50 la sută a hidrocarburilor. Cum funcționează acest nou sistem: gazele de evacuare pleacă prin turbosuflantă și intră în cilindrul catalizatorului, trecând prin acesta. În timp ce gazele de evacuare trec prin catalizator, monoxidul de carbon, hidrocarburile gazoase și particulele lichide de carburi sunt oxidate. Aici are loc injectarea ureei. În același timp, gazele de eșapament pleacă din catalizator, ieșind prin mijlocul cilindrului. Gazele, în combinație cu ureea AdBlue pleacă din cilindrul DOC spre țeava de eșapament, care conține două catalizatoare. În timp ce gazele trec prin cele două catalizatoare, oxizii de azot sunt prelucrați în azot inofensiv și aburi. Folosirea celor două catalizatoare paralele, împreună cu fluxul de gaze distribuit, duce la scăderea mărimii tobei de eșapament. Aceasta aduce cu sine un mare avantaj, care constă într-o vizibilitate excelentă și un acces foarte bun la motor. În final, țeava de eșapament emite gaze inofensive pentru mediul înconjurător, respectând totodată normele europene în materie.

 

Suspensia OptiRide Plus

Un alt punct forte al tractoarelor MF8600 este suspensia OptiRide Plus, care a fost premiată cu medalie de aur la expoziția SIMA de la Paris în 2009 în ceea ce privește inovația. În timp, aceasta a câștigat multe premii la expozițiile internaționale de profil. Suspensia presupune o tehnologie de ultimă oră, cum ar fi cilindrii hidraulici și senzorii (de exemplu, senzorul de poziție pentru puntea față), care transmit în permanență informațiile necesare unității de comandă într-un mod optim și invers. Acest lucru duce la adaptarea rapidă la toate condițiile de lucru și transport. 

Suspensia OptiRide Plus permite operatorului o comandă totală a nivelului de amortizare din cabină. Acest lucru duce la un grad foarte ridicat de confort. Prin intermediul unor senzori, care transmit informațiile de la sistemul CAN-BUS, sistemul reglează automat nivelul de amortizare din cabină. Unitatea de control a suspensiei din cabină primește informațiile despre condițiile terenului, cum ar fi nivelul de înclinare și reglează astfel gradul de amortizare.

Sistemul hidraulic cu centru închis și presiune pilot (CCLS) asigură un debit de ulei ridicat (200 litri/minut), cu o reacție aproape instantanee pentru ambele ridicătoare și valvele hidraulice auxiliare, fără a cauza pierderi de putere sau combustibil.

 

Tractorul MF8600 iasă în evidență și prin recentele inovații din domeniul ghidării și al teledetecției. De exemplu, AG Command este un sistem inteligent de telemetrie, ideal pentru fermele mari și pentru prestatorii de servicii, acesta adunând la fiecare 60 de secunde informații despre performanța utilajului și locația acestuia. Ulterior, aceste date sunt transmise prin rețeaua GSM, iar fermierul le poate vizualiza pe computer.

Vizualizat: 1164 | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

Branislav Giurici, despre cum și-a asigurat plantația de portaltoi de viță-de-vie

Branislav Giurici, despre cum și-a asigurat plantația de portaltoi de viță-de-vie

V-ați asigurat culturile? Daunele au fost nelipsite pe plantațiile de viță de vie portaltoi în județul Timiș! 
Branislav Giurici ne recomandă Agra Asigurări! Contactează-i! https://www.agraasigurari.ro/

Reporter: Liviu Gordea
Imagine: Zsolt Tamássy

Cum au combătut cei de la Cramele Recaș bolile și dăunătorii viței-de-vie cu Syngenta AGRO EDMA, 2.500 ha: La discuit și fertilizat cu Massey Ferguson 8740S DYNA-VT şi 7726S DYNA 6 Trei lucrări dintr-o singură trecere cu discul Discordon DXRV II
Valorificarea producţia de cereale

Cum veţi valorifica producţia de cereale de anul acesta?