Revista-Ferma
Revista-Ferma Revista-Ferma Revista-Ferma
Reclama header after big part 1 pages

Tehnologie germană investită în seriile 6 și 7 Deutz-Fahr

Publicat: 08 august 2016 - 11:00
Comenteaza   | Print | Trimite unui prieten

Sub sloganul „Future Farming 2016” - Deutz-Fahr și-a prezentat strategia pentru viitorii ani și noutățile tehnice în cadrul unei conferințe internaționale de presă, cu peste 110 jurnaliști, în orașul german Dresda. În preziua întâlnirii cu presa a avut loc un meeting la care au participat peste o mie de dealeri.

Click pe poza pentru galerie!

Principalul subiect al întâlnirii l-a constituit lansarea noilor Serii 6 și 7 de tractoare Deutz-Fahr cu un design modern și compact, un confort deosebit și o tehnologie excelentă sub toate aspectele, caracteristici care răspund cererii mondiale de eficiență și productivitate în sectorul agricol.

Noile Serii 6 și 7 de tractoare Deutz-Fahr, împreună cu Seria 9 introdusă în 2015, vor reprezenta producția de bază a noii unități de producție din Lauingen. Această facilitate promite să fie cea mai modernă fabrică de tractoare din Europa și e în prezent în faza de testare. Odată cu începerea producției la capacitate a unității din Lauingen, Grupul SDF vrea să întărească și conceptul „Fabricat în Germania/Made in Germany” pentru tractoarele Deutz.

 

O nouă fabrică Deutz-Fahr

În cadrul evenimentului a fost prezentat conceptul noului Centru pentru clienți Deutz-Fahr Arena, care este acum în construcție în Lauingen și va fi finalizat la începutul lui 2017. Deutz-Fahr Arena are o suprafață de 3.800 mp și este plasată în fata noii fabrici Deutz-Fahr. „Arena” va fi dedicată clienților și partenerilor de vânzări și va găzdui o sală de expoziții, un muzeu, zona de catering, magazine, cinema, săli de training și o zonă de testare expansiv. Noul centru va fi locul unde oaspeții Deutz-Fahr vor putea experimenta cel mai bine toate tractoarele high-tech „Made in Germany”.

Punctele cheie ale strategiei Grupului Deutz-Fahr au fost prezentate de către Lodovico Bussolati, CEO al Grupului SDF: „Aceste noi serii high-end de tractoare sunt rezultatul efortului depus în ultimii ani pentru finalizarea și reînnoirea ofertei noastre de produse. Noile Serii 6 și 7, împreună cu Seria 9 care a fost lansată anul trecut și noua fabrică inovatoare și Centrul pentru clienți din Lauingen, sunt piloni fundamentali ai strategiei Deutz-Fahr pentru următorii câțiva ani”.

Este remarcabil faptul că, într-un an în care piața mondială de mașini agricole a înregistrat o scădere de 10 procente, Grupul SDF a reușit să crească veniturile sale și să confirme niveluri semnificative de rentabilitate în 2015. Astfel, Grupul SDF a încheiat anul financiar 2015 cu un venit de 1.390 milioane Euro, în creștere cu 15% față de 2014. Investițiile SDF au atins nivelul record de 103 milioane Euro, cele mai semnificative fiind: 41 milioane Euro pentru prima etapă de construcție a noii fabrici Lauingen, 33 milioane Euro pentru dezvoltarea de produse noi și 43 milioane Euro pentru achiziționarea a 95% dintr-un joint-venture în China.

Conducerea Grupului SDF și-a exprimat satisfacția privind activitatea desfășurată de către NHR Agropartners, importatorul pentru România al brandului Deutz-Fahr.

 

Seria 6 Deutz-Fahr: Cel mai bun mix de tehnologie din clasa sa de putere

Fie că este o fermă mare, medie sau mică, un contractant sau o autoritate locală, la arat, prelucrarea terenului sau transport - profilul de lucru al Seriei 6 de tractoare Deutz-Fahr va corespunde 100% cu așteptările clientului pentru că oferă cea mai bună combinație de tehnologie din clasa sa de putere. Noua Serie 6 Deutz-Fahr cuprinde 12 modele, cu puteri de la 156 CP la 226 CP și trei tipuri de transmisie: Powershift, Dyna RCshift și TTV.

Caracteristica distinctivă a Seriei 6 este transmisia pură Powershift: o transmisie manuală cu 5 viteze mecanice, plus 6 trepte Powershift înainte și 3 trepte înapoi (numărul total de viteze 30+15; cu reductor: 54+27). Modelele RCshift dispun de o transmisie complet automată cu 5 viteze robotizate, plus 6 trepte Powershift înainte și 3 înapoi (numărul total de viteze 30+15, cu Creeper: 54+27). Schimbarea treptelor de viteză este dusă la un nou nivel: datorită managementului inteligent de transmisie adaptiv, practic tractorul se adaptează la operator. Modelul de vârf, cu transmisie TTV are cel mai înalt nivel de confort oferit de transmisia fiabilă, fără trepte. Astfel, gama de viteze se extinde de la 0,2 km/h la 40 km/h sau 50 km/h, cu un software nou, mai eficient. Viteza de transport de 40 sau 50 km/h se face la turații reduse ale motorului, economisind astfel combustibil. Transmisia este ușor de operat, simplu de programat și ușor de monitorizat prin intermediul display-ului de pe bord.

Cabina MaxiVision. Seria 6 dispune acum de o cabină MaxiVision, confortabilă și luminoasă, cu vizibilitate în toate direcțiile și ergonomică. Noul tablou de bord cu InfoCentrePro - un ecran color de cinci inch, oferă operatorului un flux continuu de date cu privire la condițiile de funcționare a tractorului, iar cotiera cu joystick Maxcom oferă un confort excelent operatorului. Noua cabină asigură un mediu de lucru cu zgomot scăzut și vibrații reduse, precum și un sistem de climatizare.

Pentru lucrul de precizie pe timp de noapte, Deutz-Fahr oferă un pachet opțional cu 16 faruri LED de lucru cu 40.000 lumeni.

Trei tipuri de trapă sunt disponibile: cu acoperiș din policarbonat verde ce poate fi deschis, un acoperiș din sticlă, cu absorbție UV sau versiunea cu sistemul de siguranță FOPS pentru o vizibilitate optimă în timpul utilizării încărcătorului frontal.

Fermierii pot alege variante diferite de confort și o multitudine de specificații ale cabinei. Pentru toate modelele, ridicătorul frontal și comenzile integrate încărcătoarelor frontale pot fi mecanice sau electro-hidraulice.

Motorizare și hidraulică. Motorul Seriei 6 Deutz-Fahr respectă normele Tier 4 final și oferă un cuplu de rezervă mai mare, cu un consum cu 5% mai redus de combustibil și AdBlue în comparație cu modelele anterioare. Eficiența energetică este susținută și de noul sistem de răcire cu ventilator electronic Visco. Sistemul unic de deschidere permite ca radiatorul să fie deschis complet, pentru un service mai rapid.

Axa față a Seriei 6 dispune de o suspensie inteligentă, adaptivă, unică în această clasă de performanță și care oferă maximă stabilitate în operațiunile grele. Sistemul inovator Anti-dive asigură stabilitatea și siguranța în timpul transportului. Este singurul tractor standard echipat cu un sistem de frânare performant cu discuri de frână uscate pe puntea din față (la modelele 6205 și 6215 TTV). În combinație cu sistemul de frânare Booster, Deutz-Fahr garantează performanțe maxime de frânare.

Sistemul hdraulic dispune de până la cinci supape hidraulice spate și două în partea din față, cu toate supapele hidraulice controlate în mod individual. Sistemul hidraulic față poate susține până la 5.480 kg iar capacitatea de ridicare spate ajunge până la 10.000 kg. Opțional poate fi livrat un sistem de pompe hidraulice cu o capacitate de până la 170 l/min.

Tractoarele din noua Serie 6 pot fi dotate cu cea mai avansată tehnologie de precizie, montată chiar din fabrică. Caracteristicile unității de monitorizare și de control central sunt unice, la fel cum sunt și dimensiunile sale: iMonitor 2.0 are o dimensiune a ecranului de până la 12 inch.

 

Noua Serie 7: Tehnologie germană pentru productivitate maximă

Deutz-Fahr a dezvoltat noua Serie 7 în special pentru fermele mari și pentru contractori, având două modele, cu puteri de 226 și 246 CP.

Cabina MaxiVision 2. Ușor de utilizat și ergonomică, cabina MaxiVision 2 stabilește noi standarde în ceea ce privește mediul de lucru și confortul de operare, oferind totodată o bună vizibilitate pe toate laturile. Cabina are integrate consola InfoCentrePro cu un ecran color de 5 inch și cotiera cu joystick Maxcom. Sistemul de aer condiționat funcționează silențios și garantează distribuția uniformă a aerului în cabină. Trapa cabinei este disponibilă în trei modele, la fel ca și la Seria 6.

De asemenea, Deutz-Fahr oferă opțional un pachetul de 16 faruri LED cu o intensitate luminoasă de 40000 Lumeni.

Tractoarele din noua Serie 7 Deutz-Fahr au integrate în dotarea standard cele mai noi sisteme agricole GPS, cu ecran iMonitor 2.0 de 12 inch.

Motorizare și hidraulică. Noul motor Deutz 6.1 respectă standardele de emisie Tier 4 final și oferă o mare rezervă de cuplu; pornește cu un cuplu mai mare chiar dacă consumul de combustibil și AdBlue este cu 5% mai redus, comparativ cu motorul precedent Tier 3b.

Sistemul hidraulic al noii Serii 7 a fost anterior disponibil numai pe tractoarele din clasele superioare. Sistemul poate include cinci prize hidraulice în spate și două în partea din față. Pompa hidraulică are un debit de 120 l/min în echiparea standard iar opțional este disponibilă o pompă hidraulică de 160 l/min.

Vitezele prizei de putere (PTO) sunt 540 ECO / 1000 / 1000ECO spate și 1000 sau 1000ECO frontal. Modulul de putere ECO PTO poate fi activat mai frecvent, datorită potențialului ridicat de putere, chiar și la viteze mici, ceea ce reduce semnificativ consumul de combustibil și nivelul de zgomot.

Noua Serie 7 beneficiază și de un stil care a fost dezvoltat și rafinat, în colaborare cu Italdesign Giugiaro. Designul specific, cu liniile clare și decisive ale capotei și cabinei, au devenit semnul distinctiv al ultimelor evoluții ale noilor tractoare Deutz-Fahr.

Tractoarele din noua Serie 7 Deutz-Fahr se înscriu în categoria tractoarelor multi-scop atunci când vine vorba de creșterea productivității și reprezintă punctul culminant al tehnologiei inovatoare și inteligente realizate în Germania.

 

Articol publicat in revista Ferma nr.13(174) 1 - 15 august 2016

Vizualizat: 976 | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

Delfini la Sulina, Delta Dunării

Delfini la Sulina, Delta Dunării

Delfini la Sulina, Delta Dunării #danubedelta #delfini #sulina

Video: Calin Ene

Revista Ferma și o echipă de pasionați de turism prietenos cu mediul îți aduc zilnic delta la tine acasă și te invită, totodată, acasă în Sulina Fabuloasă, într-un inedit Drum De Deltă, un proiect de vacanță cum nu se poate mai necesar după o perioadă lungă care ne-a pus la grea încercare pe toți.

Citeste despre proiect aici: https://www.revista-ferma.ro/proiecte-ferma/drum-de-delta-vezi-si-evadezi

În vizită la văcuţele melomane de la Doaga Sistemul de ghidare Trimble GFX-750 testat la Soc. agricola AgroSlavia Cum își gestionează drenarea cei de la Campo d'Oro cu ajutorul sistemelor Trimble de la Vantage
Valorificarea producţia de cereale

Cum veţi valorifica producţia de cereale de anul acesta?