Kwizda
Revista-Ferma
Revista-Ferma Revista-Ferma Revista-Ferma

STIHL - 16% creștere

Publicat: 19 noiembrie 2016 - 21:17
Comenteaza   | Galerie   | Print | Trimite unui prieten

STIHL a anunțat creșteri globale de 5,4%, la sfârșitul lunii august, nivelul business-ului depășind 2,4 miliarde euro. Compania STIHL împlinește în acest an 90 ani de activitate și se așteaptă ca business-ul să atingă un nou record în ceea ce privește cifra de afaceri.

STIHL România a anunțat o creștere cu 16% a afacerilor în primele nouă luni ale anului curent. “Așteptam această creștere încă de la mijlocul anului și iată că s-a produs. Avem o serie de factori economici care au ridicat piața și aici mă refer la scăderea TVA, creșterea economică înregistrată, dar și finalizarea unor construcții în sectorul rezidențial. Până la sfârșitul anului mergem pe același scenariu de creștere”, a declarat Ioan Mezei, director general STIHL România.

STIHL_bClick pe poza pentru galerie!
Astfel, 2016 este anul redefinirii conceptuale a rețelei de magazine și service. De la începutul anului au fost reconfigurate, după noile standarde, peste 50 de magazine și au fost lansate oferte pentru anul viitor, pentru încă 60 de magazine. “Iată că ce anul trecut pe vremea asta se afla în stadiu de viziune și proiect, acum a devenit realitate și produce efecte în business. Dimensiunea la care s-a implementat acest concept în țara noastră este unică la nivelul rețelei STIHL, deci putem spune că suntem în avangardă cu această dezvoltare, care nu se oprește doar la . Am mers mai departe cu reconfigurarea și am refăcut anul acesta 21 de ateliere de service, în 2015 reușind aceleași operațiuni doar pentru 15 ateliere din țară. Estimăm că efortul investițional de anul acesta, pentru refacerea atelierelor de service, s-a ridicat la 250 de mii de euro”, a precizat Ioan Mezei.
Anul trecut, STIHL a anunțat, la nivel internațional, o creștere de 8,9% și o cifră de afaceri record de 3,25 miliarde euro. Compania germană intenționează să investească 1 miliard de euro în dezvoltare până în 2018. Investițiile globale de anul trecut au atins 235 milioane de euro, cel mai înalt nivel din istoria companiei. STIHL România este o companie deținută 100% de firma mamă și importă motounelte sub brandurile STIHL și VIKING.

CAMPANIE UNICĂ în piața de motoutilaje. Premiul e un Volkswagen Polo!
Cu ocazia aniversării celor 90 de ani de la înființarea companiei mamă, STIHL România marcheză evenimentul pentru clienții săi cu un premiu consistent, tot în stil german, un autoturism Volkswagen Polo. Autoturismul va fi oferit prin tragere la sorți, alături de alte 50 de premii STIHL, în cadrul extragerii care va avea loc pe 31 ianuarie 2017. Campania a demarat la mijlocul lunii august și se va finaliza la sfârșitul lunii noiembrie.

 

Articol publicat in revista Ferma nr. 20 (181) din 15-30 noiembrie 2016

Vizualizat: 232 | Galerie   | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

Vacile superproductive, dovada progresului genetic!

Vacile superproductive, dovada progresului genetic!

Cine şi-a făcut anul acesta timp pentru a vizita INDAGRA, expoziţia naţională de agriculută, a putut admira la standul Asociaţiei HolsteinRo câteva dintre cele mai performante vaci de lapte din România. Printre acestea, un exemplar aparţinând societăţii Panifcom Iaşi, administrată de Liviu Bălănici, care a încheiat cea de a doua lactaţie cu o producţie de 13.636 de litri, iar în primele 128 de zile din lactaţia a treia a ajuns la 6.800 de litri.

În vizită la văcuţele melomane de la Doaga Sub media europeană la consumul cărnii de porc Intermediarii fac legea şi peste Prut
Cultura anului 2017

Care credeţi că va fi cea mai rentabilă cultură agricolă în 2017?