Reclama header big full
Revista-Ferma
Revista-Ferma Revista-Ferma Revista-Ferma
Reclama header after big part 1 pages

Seria 7 Tier IV Interim

Publicat: 13 august 2012 - 16:00
Comenteaza   | Print | Trimite unui prieten

Noua Serie 7 de la Landini a fost proiectată şi croită pentru necesităţile reale ale clienţilor, în concordanţă cu necesităţile în continuă creştere ale unei agriculturi competitive. Combinând costurile de exploatare cu un confort maxim, fiabilitate şi performanţe excelente, noua Serie 7 satisface necesităţile majorităţii fermierilor

Click pe poza pentru galerie!

Landini introduce motoarele cu TIER 4 Interim/Stage IIIB pentru a se alinia la noile standarde de poluare adoptate de comunitatea europeană. Soluţia adoptată este SCR (Selective Catalyst Reduction) cu utilizare de AdBlue® - injecţie de uree în sistemul de evacuare, beneficiile fiind performanţele mai bune pe o scară de putere mai largă.

Adoptarea soluţiei SCR duce la o scădere a consumului de combustibil cu 5-7% şi îmbunătăţeşte performanţele, oferind un moment maxim cu 15% mai bun şi o întreţinere curentă la termene mai mari.

 

Caracteristici tehnice

Gama constă în cinci modele echipate cu motoare F.T.P. Nef, cu puteri nominale cuprinse între 150 şi 214 CP dar care, cu ajutorul sistemului DualPower, pot ajunge până la 232 CP.

Motorul dispune de injecţie electronică Common-rail pentru un moment maxim excelent şi o mai mare flexibilitate în utilizare. Adiţional, sistemul Dual Power permite creşterea automată de putere la prize, atunci când este necesar.

Un motor puternic, înzestrat cu mecanică, hidraulică şi electronică excelente, face din Seria 7 un tractor ideal pentru cele mai variate aplicaţii, de la cultivarea solului, tracţiune, lucrul cu prize de putere şi până la transportul rutier. Datorită încastrării motorului în şasiul de oţel zgomotul şi vibraţiile sunt reduse, asigurându-se astfel o durată mai lungă de exploatare.

Transmisia este hidraulică, de tip Autopowershift, care în varianta de bază oferă 32 de viteze înainte cu 24 înapoi - pe 4 game şi 8 viteze. Opţional se poate introduce un reductor şi atunci gama de viteze ajunge la 48 înainte şi 24 înapoi. Se poate opta şi pentru un ax faţă independent, controlat electronic, care, datorită suspensiei hidraulice, asigură o deplasare cu viteză sporită şi un confort deosebit pe teren accidentat.

Beneficiile acestei transmisii sunt productivitatea mai bună, mai multe opţiuni la dispoziţie, mai multe posibilităţi de alegere a combinaţiei, adaptată pentru necesarul de muncă din teren.

Cabina a fost redesenată, oferind spaţiu mai mare şi o vizibilitate excelentă. De asemenea, s-a urmărit îmbunătăţirea aşezării instrumentelor de bord, precum şi a confortului. Datorită sistemului de suspensie al cabinei, în practică nivelul de vibraţie este foarte scăzut.

Sistemul hidraulic dispune de o pompă cu capacitate de 130 litri; opţional, se poate oferi şi o pompă hidraulică de capacitate mai mare (163 litri), care asigură o operare optimă a celor 5 valve din spate. Controlul lor se face cu un joystick şi cu butoanele de comandă integrate în braţul scaunului.

Vizualizat: 475 | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Reclama header after big part 3 pages

Video

Liceul Tehnologic nr. 1 Fundulea, un model de succes

Liceul Tehnologic nr. 1 Fundulea, un model de succes

Din 1963, pepiniera profesionala a celui mai important centru de cercetare românesc se afla la Centrul Scolar Agricol Fundulea. Multe s-au schimbat din anii ce au urmat cooperativizarii si „constructiei socialismului” dar un lucru a ramas la fel! Transformat în Liceul Tehnologic nr. 1, acest edificiu de educatie este si astazi unul de referinta pentru agricultura româneasca.

Reporter AgroInfo: Liviu Gordea
Operator imagine: Claudiu Borobei

În vizită la văcuţele melomane de la Doaga Agromalim 12 - 15 septembrie 2019 Case IH - Sistemul AFS Harvest Command
Cultura anului 2019

Care credeţi că va fi cea mai rentabilă cultură agricolă în 2019?