Alessandro Maritano, vicepreşedintele New Holland Agriculture pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa a vorbit astăzi despre şansa pe care România a pierdut-o la mijlocul anilor 90, când s-a pus în discuţie achiziţia companiei Semănătoarea.
Prezent zilele acestea în România, pentru a participa la expoziţia Agriplanta-Romagrotec, italianul a declarat că nu exclude ca pe viitor New Holland să deschidă o linie de producţie proprie în România, în condiţiile în care în prezent anumite componente sunt fabricate în ţara noastră special pentru această companie.
„Achiziţia Kongskilde ne-a ajutat să ne consolidăm poziţia pe piaţă. Există o dorinţă din partea noastră de a deveni o companie full-liner. Dacă va apărea vreo oportunitate concretă de a investi în România o vom evalua cu siguranţă. Deocamdată însă obiectivul nostru principal este de a avea în România cea mai bună reţea de distribuţie. Este prioritatea noastră în acest moment”, a declarat Alessandro Maritano în cadrul conferinţei de presă organizată la standul AgroConcept, importator şi distribuitor exclusiv al mărcii New Holland pe piaţa românească.
Trei ani alături de AgroConcept
Colaborarea dintre New Holland şi AgroConcept a demarat în urmă cu trei ani. „România este o piaţă importantă pentru New Holland şi va avea un rol şi mai mare pe viitor. Urmărim satisfacţia deplină a clienţilor noştri, iar AgroConcept a demonstrat în cei trei ani de activitate că este capabilă să livreze clientului final exact ceea ce îşi doreşte compania New Holland. De aceea ne-am propus să avem o relaţie stabilă şi de lungă durată. Suntem foarte mândri de implicarea echipei din România şi rezultatele obţinute pe această piaţă în creştere”, a precizat vicepreşedintele New Holland.
Alessandro Maritano s-a alăturat companiei New Holland Agriculture în 1997 şi deţine funcţia de vicepreşedinte pentru Europe, Orientul Mijlociu şi Africa din anul 2017. Anterior, el a ocupat aceeaşi funcţie pentru spaţiul Americii Latine. Mai mult decât atât, Alessandro Maritano pune în slujba noului său rol o experienţă vădită în conducerea operaţională şi în managementul afacerilor şi dezvoltării, acumulată în funcţiile sale anterioare din structurile de vânzări, marketing şi servicii ale mărcii New Holand.