Revista-Ferma
Revista-Ferma Revista-Ferma Revista-Ferma
Reclama header after big part 1 pages

Noutăţile anului 2019 de la Valtra

Publicat: 12 februarie 2019 - 01:00
Comenteaza   | Galerie   | Print | Trimite unui prieten

Producătorul finlandez Valtra, parte a AGCO, şi-a anunţat, în conferinţa de presă online din data de 7 ianuarie a.c., lansarea unor noi servicii şi produse digitalizate, menite să simplifice tot mai mult munca fermierilor, propunând clienţilor săi noi modalităţi de îndeplinire a sarcinilor. Dorinţa îndrăzneaţă a companiei, de redefinire a ideii despre ceea ce înseamnă un tractor, poate fi privită ca un angajament, dacă luăm în calcul ultimele inovaţii şi îmbunătăţiri aduse produselor.

2018 a fost un an care a demonstrat încă o dată că fermierii iubesc tehnologia Valtra, designul nordic şi uşurinţa în exploatare a produselor. Compania se află într-o continuă dezvoltare, lucru confirmat de creşterea, chiar dublarea în unele ţări, a numărului de unităţi vândute. În plus, mai mult de o treime din tractoarele ajunse la fermieri au fost echipate cu mult premiata cotieră SmartTouch, o interfaţă cu utilizatorul inovatoare, ce asigură control şi precizie ridicate. Pentru a continua în aceeaşi direcţie, reprezentanţii companiei mizează pe digitalizare, pe soluţii alternative ce deschid noi orizonturi. „Maşinile devin tot mai inteligente şi toată lumea din această industrie vorbeşte despre digitalizare. Iar Valtra poate oferi foarte multe soluţii fermierilor, pentru o colaborare perfectă. {tim că succesul clienţilor înseamnă şi succesul nostru”, spune Iari Rautjärvi, vicepreşedinte, director general Valtra, în cadrul primei conferinţe de presă din 2019.

Noutăţile anului 2019 de la ValtraClick pe poza pentru galerie!

Mai mult confort şi adaptabilitate cu noua serie A
Gradul de adaptabilitate şi confort al seriei A de la Valtra a crescut odată cu lansarea noilor modele A 104 şi A 114, echipate cu transmisia HiTech 4. Noua transmisie 16 + 16R a fost optimizată pentru lucrări în câmp şi în ferme, având şase viteze disponibile în intervalul de viteză principal de lucru - între 4 şi 12 km/h. În plus, este disponibilă opţiunea 32 + 32R, cu un reductor suplimentar, care permite viteze de deplasare mai mici de 100 de metri pe oră la o turaţie a motorului de 1400 rpm.
Noile modele HiTech 4 sunt concepute pentru o funcţionare uşoară, fără efort şi implică utilizarea minimă a pedalei de ambreiaj. Transmisia este acţionată prin intermediul comutatoarelor poziţionate pe maneta GripControl. O gamă de funcţii automate şi pre-programabile permit operatorului să se concentreze mai mult asupra utilajului ataşat şi a împrejurimilor. Funcţiile încărcătorului frontal pot fi folosite şi mai precis, graţie noilor comenzi electronice - noul joystick, amortizorul de şoc SoftDrive şi prinderea hidraulică a accesoriilor încărcătorului.
Totodată, noile modele HiTech 4 din seria A au un nivel mai ridicat de confort. Opţional, fermierii pot alege o suspensie mecanică a cabinei, ce aduce un plus de stabilitate. Noul tablou de bord permite citirea informaţiilor chiar şi atunci când soarele străluceşte foarte puternic, iar afişajul poate fi cu uşurinţă setat pentru a arătata exact informaţiile dorite.
Din perspectiva clienţilor, punându-se în locul lor, Brandon Montgomery, director platformă Global Tractors, spune că cele mai importante beneficii oferite de seria A sunt gradul ridicat de adaptabilitate, confortul şi puterea necesară pentru fiecare sarcină. Cu seria A de la Valtra, nu trebuie să lucrezi mai „din greu”, ci mai inteligent.

Tractoare mai prietenoase cu mediul şi mai inteligente
Grija pentru mediul înconjurător este o preocupare permanentă a producătorului finlandez, iar tractoarele Valtra sunt şi în această privinţă cu un pas înainte. Începând cu acest an, motoarele tractoarelor din seriile N, T şi S, cu o putere mai mare de 130 de kW, respectă anticipat normele de poluare prevăzute de Uniunea Europeană, Stage 5, ce vor intra în vigoare în următoarea perioadă. Producţia motoarelor conforme cu standardul Stage 5 a început deja din luna ianuarie pentru seriile T şi S. Pentru N174 producţia va începe în această primăvară, iar pentru N134 şi N154, va debuta în toamna acestui an. Noile modele vor fi puse în mişcare de motoare AGCO Power LFTN-D5. Modul de proiectare a fost modificat pentru a se adapta instalaţiilor post-tratare mai mari. Vizibilitatea din cabină, care era deja foarte bună, a fost îmbunătăţită şi mai mult datorită acestor modificări.
Noile tractoare Valtra vor fi, de asemenea, mai inteligente din 2019. Un al doilea terminal este acum disponibil pentru modelele SmartTouch din seria N, T şi S. Terminalul, care poate fi instalat oriunde în cabină, poate fi utilizat ca afişaj pentru dispozitivele ISOBUS, pentru a accesa şi a gestiona opţiunile Auto-Guidance (ghidare automată) sau pentru a accesa o cameră externă. „Valtra SmartTouch a fost primită incredibil de bine de clienţii noştri datorită uşurinţei de folosire. Deja livrăm 40% din tractoarele din seria T cu sistem de auto-ghidare. Ne-am angajat să livrăm soluţii şi servicii pentru agricultura de precizie uşor de utilizat pentru fermieri şi contractori, ajutându-i să crească gradul de eficienţă, cu costuri de exploatare cât mai convenabile”, spune Mikko Lehikoinen, vicepreşedinte marketing Valtra.

Suspensie pneumatică pe puntea faţă pentru tractoarele din seria N
O altă noutate anunţată de Valtra este oferirea posibilităţii de echipare a tractoarelor din seria N cu suspensia pneumatică AIRES pe puntea faţă.
Suspensia pneumatică este utilizată pe scară largă la vehiculele comerciale, dar la tractoare a fost, pentru mai bine de 20 de ani, o caracteristică unică Valtra. Aceasta oferă un răspuns mai rapid şi un nivel mai ridicat de absorbţie a şocurilor, în special în mişcările rapide ale osiilor şi atunci când sarcina pe osie se schimbă rapid, ca în cazul utilizării încărcătorului frontal. Acest lucru face ca tracţiunea şi confortul operatorului să fie superioare soluţiilor hidropneumatice.
Avantajele suspensiei pneumatice pe puntea faţă devin tot mai clare, deoarece greutatea totală a tractoarelor creşte odată cu greutăţile frontale mari şi cu masa încărcătoarelor frontale. Viteza crescută a tractoarelor şi utilizarea frânelor pneumatice, în vederea respectării standardelor sporite de siguranţă prevăzute de UE, sprijină, de asemenea, această soluţie. Noua suspensie va deveni disponibilă la noile modele conforme cu standardul Stage 5 din seria N.

Text şi foto: www.mewi.ro


VALTRA: “REDEFINIM IDEEA DESPRE CEEA CE ÎNSEAMNĂ UN TRACTOR”
Reprezentanţii Valtra spun că anul 2019 este unul important, ce stabileşte clar direcţia de dezvoltare a companiei. „E timpul să facem următorul pas în strategia noastră. Este pentru prima dată când introducem servicii noi; redefinim ideea despre ceea ce înseamnă un tractor. Anul acesta vom face primul pas apăsat înspre ceea ce înseamnă digitalizare. Ne-am angajat să oferim cele mai bune produse şi servicii din industrie. Deci acesta este primul pas şi vor urma mulţi alţii. Vom face lucrurile simple şi incitante. Nu vom încerca, ci chiar vom face acest lucru”, a spus Mikko Lehikoinen, vicepreşedinte marketing Valtra, în încheierea primei conferinţe de presă din 2019.


Un articol publicat în revista Ferma nr. 2/229 (ediţia 1-14 februarie 2019)

Vizualizat: 37 | Galerie   | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Reclama header after big part 3 pages

Video

Liceul Tehnologic nr. 1 Fundulea, un model de succes

Liceul Tehnologic nr. 1 Fundulea, un model de succes

Din 1963, pepiniera profesionala a celui mai important centru de cercetare românesc se afla la Centrul Scolar Agricol Fundulea. Multe s-au schimbat din anii ce au urmat cooperativizarii si „constructiei socialismului” dar un lucru a ramas la fel! Transformat în Liceul Tehnologic nr. 1, acest edificiu de educatie este si astazi unul de referinta pentru agricultura româneasca.

Reporter AgroInfo: Liviu Gordea
Operator imagine: Claudiu Borobei

În vizită la văcuţele melomane de la Doaga Tomit Agri Macchine, colaborare cu Great Plains Trelleborg ţine pasul cu noile provocări din agricultură
Cultura anului 2019

Care credeţi că va fi cea mai rentabilă cultură agricolă în 2019?