Concurs Ferma
Revista-Ferma
Revista-Ferma Revista-Ferma Revista-Ferma
Reclama header after big part 1 pages

Maschio - dealer meeting

Publicat: 21 aprilie 2011 - 15:00
Comenteaza   | Print | Trimite unui prieten

Maschio-Gaspardo România a organizat, la începutul lunii martie, întâlnirea dealerilor, în Italia, la sediul general al grupului. Au fost prezente 50 de persoane, dealeri, reprezentanţi ai Maschio-Gaspardo România şi jurnalişti

Click pe poza pentru galerie!

Am avut la dispoziţie două zile pentru a cunoaşte unităţile de producţie şi realizările grupului italian, la el acasă. Şi, pentru că ne aflam foarte aproape de Veneţia, am răspuns invitaţiei gazdelor şi tentaţiei de a vizita oraşul, în prima jumătate de zi a deplasării noastre. A urmat apoi, a doua zi, un tur de forţă, care a inclus vizitarea a patru dintre fabricile grupului (Gaspardo, Terranova, Miniferro şi Maschio).

 

În fabricile grupului italian

În planul vizitei noastre, prima pe listă a fost fabrica Gaspardo (124.000 mp suprafaţa totală, 23.000 mp suprafaţă acoperită), care produce semănători de precizie, semănători directe, semănători pentru cereale, cultivatoare rotative şi utilaje pentru fân. Aici, densitatea mare de semănători, subansamble şi piese a fost lesne de observat.

Practic, aproape orice spaţiu adiacent liniilor de montaj era folosit. Aşa cum ne-au spus şi gazdele, este campanie, deci se lucrează la capacitate maximă pentru a onora toate comenzile. Sunt cerute acum mai ales semănătorile de precizie, pentru campania de primăvară. Pe linia de fabricaţie, pe parcursul a câtorva zeci de metri, se naşte rapid câte o nouă semănătoare.

Privilegiat este doar gigantul „MaxiMetro”, care se află la montaj singur, într-o hală. Nici nu se putea altfel, cu cele 36 de secţii şi la cei 25 de metri lăţime ai săi.

La fabrica Terranova (35.000 mp suprafaţa totală, 15.000 mp suprafaţă acoperită) am remarcat noua hală pentru producerea de elemente active pentru freze. Aici, precizia roboţilor este întrecută doar de siguranţa oamenilor care îi supraveghează.

A treia locaţie din programul nostru, fabrica Miniferro (30.000 mp suprafaţa totală, 12.000 mp suprafaţă acoperită), este cea mai nouă achiziţie a grupului italian. Aici se produc prin presare la rece subansamble dintre cele mai diverse şi nu doar pentru maşinile agricole, ci şi pentru industria auto.

La fabrica Maschio (82.000 mp suprafaţă totală, 24.500 mp acoperită), care este şi sediul central al grupului şi unde se produc utilajele pentru prelucrarea solului, ne-a fost ghid Mirco Maschio. Şi de această dată, la fel ca în urmă cu câţiva ani, am fost impresionaţi de eficienţa liniilor de fabricaţie. Şi cel mai bine se poate vedea această eficienţă în curtea depozit, unde pe mai multe rânduri, unele etajate, stau câteva sute de utilaje gate de livrare.

Şi timpul de staţionare în depozit este scurt, câteva tiruri sunt mereu la încărcat. În marea de utilaje roşii, se remarcă uşor câteva rânduri de culoare verde. Sunt utilaje de prelucrat solul Frontier, brand al americanilor de la John Deere, produse de către grupul Maschio. Grupul italian a fost ales să producă utilaje Frontier după un audit internaţional. Anual, Maschio produce până la cinci mii de astfel de utilaje.


Realizări şi perspective

Ziua dedicată turului fabricilor s-a încheiat cu un seminar şi o cină festivă la vila Maschio. Andrea Gobbo, directorul comercial al Maschio-Gaspardo România, a prezentat un rezumat al realizărilor din 2010 şi planurile companiei pentru 2011. Filozofia companiei este: „credem în clienţi şi în dealeri, suntem flexibili, ne adaptăm cerinţelor clienţilor, deoarece nu există aceeaşi soluţie pentru toatele problemele”.

Maschio Gaspardo are acum în România o reţea formată din 36 de dealeri. Anul 2010 a fost un an bun, dar nu se poate spune că a fost un an excepţional; mai este mult de făcut iar compania, împreună cu dealerii trebuie să facă un salt de mentalitate.

Nu este uşor dar acest an a început promiţător. În martie 2011 comenzile sunt mai mari cu 65% faţă de martie 2010, iar vânzările de patru ori mai mari decât în aceeaşi perioadă a anului trecut.

Cererea de utilaje a crescut la nivelul întregii Europe, astfel că, odată cu creşterea numărului comenzilor, a crescut şi intervalul de livrare a utilajelor. Pentru a face o programare a producţiei şi o scurtare a termenului de livrare este necesar să se anticipeze cererea din piaţă.

Totodată, în acest an se va acorda o mai mare importanţă cursurilor şi training-urilor, în special celor destinate service-lui şi pieselor de schimb.

A urmat apoi prezentarea gamei de produse pentru prelucrat solul, de către D. Trivellin, director de producţie; Emmanuel Viel, director de marketing, a prezentat noutăţile anului 2011 la semănătorile de precizie iar Sorin Bungescu, profesor la USAMVB Timişoara, a prezentat gama de pluguri recent introdusă în portofoliul Maschio-Gaspardo.

Directorul departamentul piese de schimb pentru piaţa italiană, Andrea Paccagnella, ne-a dezvăluit noul sistem de prezentare şi comandă pe internet, a tuturor categoriilor de produse, piese de schimb şi manuale tehnice.

Prin acest sistem se permite accesul online al angajaţilor, dealerilor şi a furnizorilor companiei, astfel că toţi aceştia vor putea actualiza necesarul şi comenzile în timp real, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.

Mirco Maschio, administrator Maschio Gaspardo România, gazda noastră, a prezentat planurile de viitor ale companiei şi proiectele din India şi China ale grupului.


PREMII PENTRU DEALERI

La finalul întâlnirii, într-un cadru festiv, dar prietenesc, au fost înmânate dealerilor premiile:

1. Pentru „Nouă claborare în reţeaua de vânzări”: SC Proinvest SRL, SC Tehnodiesel SRL şi SC Profi Agrostar SRL
2. Pentru „Cea mai bună demo în câmp 2010”: SC Agro Univesal SRL
3. Pentru „Excelentă imagine”: SC Green Expert SRL şi SC Serv Class SRL
4. Pentru „Excelentă colaborare”: SC Starcom Agricultură SRL
5. Pentru „Excelent start up 2011”: SC Munax SRL
6. Pentru „Rezultate excelente promo MT”: SC Z&A Logistic SRL

Grupul Maschio-Gaspardo ocupă poziţia de lider mondial în producţia de grape, freze, cultivatoare, semănători, prăşitori şi cositori, în total peste 90 de tipuri de maşini, cu o producţie anuală de peste 30.000 bucăţi, cifră de afaceri de peste 100 de milioane de euro şi exporturi în 52 de ţări.

Buna colaborare dintre cele patru mari companii care formează grupul Maschio, dar şi relaţia strânsă care există între acestea, dealeri şi clienţi, se regăseşte în sloganul companiei: „Împreună vom învinge!”

Vizualizat: 707 | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Reclama header after big part 3 pages

Video

Hibridul SY Experto - producţie record

Hibridul SY Experto - producţie record

Chiar dacă anul agricol nu a fost unul uşor, Cosmin Micu a obţinut o producţie medie de 4375kg/ha la floarea soarelui de pe cele 75ha cultivate cu hibridul SY Experto de la Syngenta. Hibridul high-oleic SY Experto se remarcă printr-o toleranță foarte bună la mană, rezistenţă la frânge şi 87% conţinut de acid oleic.

 

Interviu cu Cosmin Micu, fermier

Procereal Agrosan, loc. Mănăştur, jud. Arad.

În vizită la văcuţele melomane de la Doaga Noutăţi Väderstad la Agritechnica 2019 Tehnică agricolă pentru profesionişti 2020 - Protecţia plantelor
START Campanie de primăvară. Tu ce alegi?

Iarnă fără zăpadă sau ploi, secetă pedologică... vremea nu e deloc prietenoasă. Cum staţi cu lucrările specifice campaniei de primăvară pregătirea terenului/semănat? Ce hibrizi alegeţi? Vă rog, scrieţi în comentariu ce sămânţă cumpăraţi, de la cine şi judeţul în care lucraţi terenul!