Revista-Ferma
Revista-Ferma Revista-Ferma Revista-Ferma
Reclama header after big part 1 pages

Întâlnirea anuală IMPAR - BKT cu partenerii

Publicat: 10 mai 2019 - 10:28
Comenteaza   | Galerie   | Print | Trimite unui prieten

Tradiţionala întâlnire IMPAR - BKT s-a desfăşurat anul acesta în primele zile ale lunii martie, la Poiana Braşov. Evenimentul a reunit peste 120 de parteneri şi colaboratori ai IMPAR SRL, unul dintre cei mai importanţi dealeri de anvelope şi consumabile auto din România, având activitate şi în Republica Moldova. Manifestarea a fost organizată împreună cu BKT - unul dintre liderii mondiali în producţia de anvelope agroindustriale.

La Simpozion au fost prezentate noutăţi în ceea ce priveşte maşinile agricole şi utilizarea anvelopelor în aplicaţiile agricole, în expunerea lui Sorin Bungescu, precum şi portofoliul de produse, noutăţile tehnice şi planurile BKT, detaliate de Sandesh Jain - manager general export - şi de Gaurav Aneja - manager marketing export. O foarte interesantă prezentare a avut-o Doru Dima, CEO al Dima Consulting Group, intitulată "Clienţi versus Parteneri în Business".

Întâlnirea anuală IMPAR - BKT cu parteneriiClick pe poza pentru galerie!

Creştere medie de 21% în ultimii patru ani
Rezultatele financiare, cota de piaţă, portofoliul de produse, noutăţile şi strategia pentru acest an ale companiei Impar au fost prezentate de către directorul executiv al firmei, Barabás Ignác. Deşi nu s-a menţinut aceeaşi creştere exponenţială, anul trecut Impar a avut o cifră de afaceri de 108 milioane de lei, în creştere faţă de 2017. "Am ajuns la o dezvoltare armonioasă şi avem o creştere medie de 21% în ultimii ani. În segmentul anvelopelor BKT, plusul a fost de 15%, aceasta în condiţiile în care piaţa de anvelope agroindustriale din Europa a fost în scădere. Putem spune că avem o cotă de piaţă a anvelopelor BKT în România de 18% în segmentul anvelopelor agroindustriale. În 2019, ne dorim o creştere de 15% în acest sector, avem obiectivele stabilite şi planuri ambiţioase cu furnizorii noştri", a declarat Barabás Ignác.
Impar acordă o atenţie sporită activităţilor de zi cu zi şi urmăreşte permanent creşterea eficienţei operaţiunilor cu ajutorul tehnologiei moderne. Astfel, anul trecut a început proiectul de implementare a noului Sistem de Management al Relaţiilor cu Clienţii (CRM) şi a noului concept ERP - pentru îmbunătăţirea fluxurilor administrative. Echipa Impar este orientată spre o activitate proactivă atât în relaţia cu partenerii regionali, cât şi cu clienţii finali.
De asemenea, a dezvoltat sistemul logistic, modulul de dublă monitorizare pentru pregătire şi predare marfă, în paralel cu extinderea spaţiului de depozitare cu 40% pentru anvelope şi cu 15% pentru accesorii.

„Motorul” Impar este echipa de vânzări
"Pentru noi, cea mai mare provocare este să avem posibilitatea şi profitabilitatea ca să investim în dezvoltare, în noi proiecte şi programe şi să urmărim ceea ce se întâmplă pe piaţă. În al doilea rând, să investim în personal. La Impar s-a creat o echipă profesionistă şi acesta este un lucru foarte important", ne-a declarat László János, proprietarul şi preşedintele grupului de firme din care face parte Impar.
Odată cu creşterea numărului de angajaţi, s-a trecut şi la restructurarea departamentului de dezvoltare produse şi achiziţii. Principalele activităţi ale acestui sector includ: achiziţiile, planificarea şi optimizarea stocurilor, activităţi pre- şi postvânzare şi de marketing. Acest departament este practic cel care stabileşte portofoliul de produse cu cel mai bun raport preţ/calitate. "Departamentul de dezvoltare produse nu este doar unul de achiziţii, ci asigură legătura între clienţi şi furnizori. În ultimul an ne-am dublat stocurile depozitate, pentru a fluidiza activitatea; avem nevoie de ajutorul dealerilor şi al partenerilor pentru a contura previziuni de vânzări astfel încât stocurile să fie optimizate. Prin activitatea de marketing desfăşurată ne dorim ca atunci când clientul ajunge la dealer/vânzător, acesta să aibă deja cunoştinţe despre BKT şi să ceară acest brand. La rândul lor, partenerii noştri trebuie să facă astfel încât acest brand să fie vizibil în locaţiile lor", a spus Lukácsi László - director departament de achiziţii şi dezvoltare produse.

Strategia BKT de creştere la nivel global
BKT este acum unul dintre liderii de piaţă pentru anvelopele agricole în majoritatea statelor europene, iar pe plan mondial este în creştere. Europa e una dintre cele mai importante pieţe. "În România suntem acum în poziţia în care am făcut remarcată prezenţa brandului; clienţii cer acest brand, deci percepţia de brand este construită. Mulţumită efortului distribuitorului nostru Impar şi a politicii de marketing a BKT, aceste rezultate pozitive se văd şi în vânzări. Acum BKT este pe prima poziţie sau în top trei în toate pieţele din Europa de Vest. Avem o poziţie foarte puternică pe piaţa de anvelope agricole. În Europa de Est, mai ales în România, putem spune că suntem în top trei în acest moment şi am devenit un exemplu pentru această piaţă. În România ne-am creat această poziţie împreună cu Impar", a declarat Sandesh Jain.
Următorul pas în strategia BKT de creştere la nivel global ţinteşte segmentul anvelopelor industriale - OTR. "Am investit mult în noua fabrică de la Bhuj. Acolo 60% din producţie este pentru anvelope OTR şi industriale, destinate pieţelor din afara Indiei. Avantajul major al anvelopelor BKT este calitatea şi serviciile postvânzare. Avem avantajul producerii anvelopelor în India, aproape de sursele de materie primă (comparativ cu alţi producători), cu forţă de muncă foarte calificată şi avem flexibilitatea de a controla şi de a selecta calitatea şi caracteristicile materiei prime. Avem propria fabrică de negru de fum. Al doilea avantaj major este preţul: suntem mai aproape de centrul logistic al materiilor prime, avem una dintre cele mai puternice reţele de service. Toate produsele noastre vin cu garanţie de producător. Aceasta este transmisă prin distribuitorul nostru, care reprezintă interfaţa BKT pe piaţa locală. În România, Impar este o companie puternică, prezentă de peste 25 de ani pe piaţă. Oricine cumpără anvelope BKT trebuie să ştie că se bucură în totalitate de suportul BKT şi al Impar", ne-a declarat Gaurav Aneja.

Barabás Ignác_b
Barabás Ignác: „Avem nevoie de contribuţia partenerilor noştri regionali care să promoveze, în primul rând, marca şi produsele BKT, care deţin stocuri şi asigură servicii de calitate şi, desigur, care vând produse cu o valoare adăugată. Nu în ultimul rând, activând într-o firmă de comerţ, unde cash-flow-ul este un lucru vital, avem nevoie de parteneri care ne asigură punctualitate în termenele de plată contractate”.

László János_b

László János: „Ştim ce vrem şi cred că asta mă statisface cel mai mult. Şi familia este implicată în afacere, după principiul: fiecare să lucreze în domeniul unde are pregătirea necesară”.

IMPAR - UNIC REPREZENTANT BKT_b
BKT SE BUCURĂ DE RECUNOAŞTEREA CLIENŢILOR
În România se vinde foarte mult pe bază de preţ, adică produsele sunt comparate doar în ceea ce priveşte preţul, fără a lua în calcul calitatea acestora, respectiv numărul de ore de lucru sau numărul de kilometri care pot fi atinşi cu aceste produse. Anvelopele BKT respectă standardele de calitate internaţionale şi sunt recunoscute pentru aceasta. Dovadă este şi creşterea cifrei de afaceri a BKT cu 51% faţă de anul 2015, când s-a deschis noua unitate de producţie în Bhuj. Acest salt al cifrei de afaceri se datorează mai ales aprecierii calităţii anvelopelor BKT, ceea ce a determinat creşterea volumului de producţie.
În România, brandul BKT este recunoscut pentru raportul excelent preţ/calitate. Ca urmare, cota de piaţă a produselor companiei este acum de 18% în segmentul anvelopelor agroindustriale.

 

IMPAR - UNIC REPREZENTANT BKT
SC Impar SRL activează pe piaţa distribuţiei de componente auto din anul 1991 şi aparţine grupului de firme ARKUM, care are activităţi în domeniul investiţiilor, turismului, pieţei auto şi media. Compania Impar este unic reprezentant BKT în România şi în Republica Moldova.
Portofoliul de produse şi servicii Impar cuprinde toată gama de anvelope, accesorii şi cosmetice auto, lubrifianţi, acumulatori şi servicii specifice acestei pieţe. Alături de anvelopele agroindustriale BKT, Impar mai distribuie: jante agricole şi industriale, camere de aer, anvelope de camion, acumulatori, lubrifianţi, accesorii şi cosmetice auto. Gama completă de produse se poate vizualiza pe site-ul companiei: www.impar.ro.

 

Un articol publicat în revista Ferma nr. 6/233 (ediţia 1-14 aprilie 2019)

Vizualizat: 175 | Galerie   | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Reclama header after big part 3 pages

Video

Liceul Tehnologic nr. 1 Fundulea, un model de succes

Liceul Tehnologic nr. 1 Fundulea, un model de succes

Din 1963, pepiniera profesionala a celui mai important centru de cercetare românesc se afla la Centrul Scolar Agricol Fundulea. Multe s-au schimbat din anii ce au urmat cooperativizarii si „constructiei socialismului” dar un lucru a ramas la fel! Transformat în Liceul Tehnologic nr. 1, acest edificiu de educatie este si astazi unul de referinta pentru agricultura româneasca.

Reporter AgroInfo: Liviu Gordea
Operator imagine: Claudiu Borobei

În vizită la văcuţele melomane de la Doaga Tomit Agri Macchine, colaborare cu Great Plains Trelleborg ţine pasul cu noile provocări din agricultură
Cultura anului 2019

Care credeţi că va fi cea mai rentabilă cultură agricolă în 2019?