Revista-Ferma
Revista-Ferma Revista-Ferma Revista-Ferma
Reclama header after big part 1 pages

Depozitul Claas, încărcat cu peste 7300 de repere

Publicat: 28 iunie 2012 - 15:00
Comenteaza   | Print | Trimite unui prieten

Din momentul în care a devenit funcţional, Centrul regional Claas oferă posibilitatea reducerii timpului de livrare a pieselor de schimb cu cel puţin 24 de ore

Click pe poza pentru galerie!

Aşa cum au promis la sfârşitul lunii aprilie, reprezentanţii Claas au reuşit să facă funcţională hala cu piese de schimb din comuna Afumaţi, judeţul Ilfov. „Asamblarea rafturilor din depozitul de piese de schimb a durat 20 de zile, timp în care am aşezat şi reperele pe rafturi”, a declarat optimist Marius Iagăru, director logistică în echipa Claas, cu ocazia evenimentului „Ziua porţilor deschise” de la finele lunii mai.

În plus, „75% din piesele cu care a fost aprovizionată magazia de la Afumaţi sunt cele care au o mişcare mai lentă îîn lanţul de livrare. În prezent, există 7.300 de repere îîn magazie”, din cele 8.000 de repere ţintite la deschiderea centrului regional îîn luna aprilie, a precizat Marius Iagăru.

Cu ocazia „Zilei porţilor deschise”, clienţii şi partenerii Claas au vizitat magazia de piese de schimb pentru combinele comercializate de producătorul german de maşini şi utilaje agricol. Printre participanţi au fost firmele Agrocomerţ Timişoara, Serv-Claas Brăila, Proinvest Alexandria, Proagroservice Constanţa, Tehnoland Urziceni, Ursa Mare din Suceava - dealeri ai Claas, care vor fi şi în viitor un pilon important în structura companiei.


Potenţial ridicat pentru Claas

Finn Petersen, directorul Centrului regional Claas, a explicat datele tehnice ale magaziei. „Hala în care ne aflăm acum are o suprafaţă totală de 1850 mp. Capacitatea de depozitare de început va fi de 8.000 de repere. Poziţia centrului, pe DN2, este privilegiată, pentru că DN2 face legătura îîntre capitală şi cele mai bune zone agricole din nord şi din nord-est”, a reamintit Peterson, care a ţinut să precizeze că încă din 1960 firma Claas a oferit combine pentru piaţa din România în cadrul unul program al statului român.

Sonja Kreibich, ataşatul economic al Ambasadei Germaniei în România, a precizat că „ambasada Germaniei se bucură de fiecare dată când o firmă germană îşi extinde relaţiile în ţările unde există.

Este un semn al încrederii în România, în potenţialul acestei ţări, mai ales în contextul experienţei îndelungate a firmei Claas în România. {tim cu toţii că agricultura României oferă potenţiale mari, care încă nu au fost exploatate”. O preocupare mai intensă este dorită pentru fermele mici, care de cele mai multe ori nu beneficiază de tehnologie dezvoltată.

„Pe linie politică, ne-am dori să se dezvolte mai mult fermele mai mici, gospodăriile individuale, care să aibă acces la tehnica modernă de prelucrat solul, atât în regim individual, cât şi în regim cooperatist”, a încheiat reprezentantul Ambasadei Germaniei.

 

Acces facil la combinele Claas

Cum în România una dintre problemele majore ale fermierilor este finanţarea, mai ales atunci când vine vorba de investiţii în modernizarea exploataţiilor, o atenţie deosebită a acordat producătorul de maşini agricole pentru acest aspect. Andreea Ciaco, responsabil cu finanţarea în echipa Claas, a declarat: „Avem încheiate parteneriate cu mai multe firme, bănci şi societăţi de leasing.

În ultimii ani am avut produse cu dobândă specială de la băncile cu care colaborăm, pe principiul . Încercăm ca an de an să venim cu oferte în extrasezon, ultima încheiată la sfârşitul lunii martie dovedindu-se un succes”.

Marius Iagăru a demonstrat, pe baza unei simulări, circuitul pe care îl poate avea o piesă până ajunge la fermier: „Clientul care are o problemă îşi contactează dealerul, care face comandă prin sistemul online. Comanda ajunge în sistemul centralizat de procesare a comenzilor de la Claas, sistem care verifică disponibilitatea la cele două centre - magazia de la Hamm şi magazia de la Bucureşti.

În cazul în care această piesă se află la Bucureşti, se face o notă de livrare către dealer. Pentru comenzile express, lansate până în ora 17 la Hamburg, procesarea se face după ora 17, finalizarea împachetării în jurul orei 21, preluarea de către compania curier la ora 22, punctul de grupare al curierului la ora 2. A doua zi dimineaţă, preluarea se face de la aeroport în România, la ora 10, iar livrarea către beneficiar se va face până în ora 12 (în cazul cel mai nefavorabil). Dacă piesa se găseşte în magazia din Bucureşti, aceasta poate ajunge la dealeri până la ora 24”.

Rodica ORJANU

Vizualizat: 855 | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

Delfini la Sulina, Delta Dunării

Delfini la Sulina, Delta Dunării

Delfini la Sulina, Delta Dunării #danubedelta #delfini #sulina

Video: Calin Ene

Revista Ferma și o echipă de pasionați de turism prietenos cu mediul îți aduc zilnic delta la tine acasă și te invită, totodată, acasă în Sulina Fabuloasă, într-un inedit Drum De Deltă, un proiect de vacanță cum nu se poate mai necesar după o perioadă lungă care ne-a pus la grea încercare pe toți.

Citeste despre proiect aici: https://www.revista-ferma.ro/proiecte-ferma/drum-de-delta-vezi-si-evadezi

În vizită la văcuţele melomane de la Doaga Sistemul de ghidare Trimble GFX-750 testat la Soc. agricola AgroSlavia Cum își gestionează drenarea cei de la Campo d'Oro cu ajutorul sistemelor Trimble de la Vantage
Valorificarea producţia de cereale

Cum veţi valorifica producţia de cereale de anul acesta?