Reclama header big full
Revista-Ferma
Revista-Ferma Revista-Ferma Revista-Ferma
Reclama header after big part 1 pages

Case IH Magnum cu AFS Connect

Publicat: 29 martie 2019 - 18:37
Comenteaza   | Galerie   | Print | Trimite unui prieten

Tehnologia asociată cu un nou mediu de operare permite fermierilor să vizualizeze, să monitorizeze şi să gestioneze de la distanţă operaţiunile lor.

Case IH Magnum cu tehnologia Advanced Farming Systems (AFS) a fost prezentat în premieră la mijlocul lunii februarie a.c., cu ocazia National Farm Show, expoziţie desfăşurată în Louisville, Statele Unite ale Americii. La prima vedere, designul noului Magnum are câteva puncte în comun cu tractorul autonom fără cabină, pe care americanii l-au prezentat cu atâta fast în urmă cu doi ani şi jumătate (care tot Magnum se numea!). Cel puţin în ceea ce priveşte partea frontală, care favorizează poziţia de conducere, oferind o vizibilitate mai bună pentru operator.
Cum era de aşteptat, interiorul cabinei a suferit unele modificări, ceea ce a dus la un plus de confort, o mai bună ergonomie şi un spaţiu mai bine organizat. Dar dincolo de aceste aspecte ce ţin mai degrabă de imagine, marele câştig îl reprezintă prezenţa sistemului telematic AFS Connect. De altfel, asocierea vizuală cu tractorul autonom nu este deloc întâmplătoare, au dat asigurări reprezentanţii Case, mai ales datorită tehnologiei cu care vine echipat noul Magnum.

Case IH Magnum cu AFS ConnectClick pe poza pentru galerie!

Nivel ridicat de conectivitate
Implementarea tehnologiei AFS Connect pe noile tractoare din gama Magnum înseamnă că fermierii şi prestatorii de servicii pot avea libertatea de a adapta, gestiona, monitoriza şi transfera datele aşa cum doresc. Sistemul telematic Case IH AFS Connect utilizează semnale de precizie care au la bază tehnologia GPS, precum şi reţele de date wireless. Rolul său este de a limita pe cât posibil timpii de întrerupere, ceea ce înseamnă maximizarea randamentelor de lucru şi optimizarea consumului de carburant, facilitând în acelaşi timp diagnosticarea la distanţă. Practic, în orice moment, datele pot fi vizualizate de la distanţă de către managerul fermei, care, la rândul său, poate partaja informaţiile cu reprezentanţii dealerului.
Monitorul AFS Pro 1200, sistemul de operare AFS Vision Pro şi receptorul AFS Vector Pro sunt interconectate şi acţionează sincronizat pentru a simplifica şi mai mult nivelul de operare. Display-ul de 12 inci asigură o navigare intuitivă şi vizibilitate optimă chiar şi în cele mai însorite zile, iar noul sistem de operare AFS Vision Pro, ne asigură producătorul american, este familiar şi uşor de utilizat. Acesta poate fi configurat pentru adaptarea la propriul stil de condus şi la condiţiile de lucru. Pe de altă parte, receptorul AFS Vector Pro simplifică opţiunile de corecţie a orientării, variind de la niveluri de bază (WAAS şi AFS 1) la medii (AFS 2), până la niveluri de acurateţe ridicate (RTK şi RTK+). Precizia este garantată de performanţa AccuGuide dovedită.

Finisaje de înaltă calitate
Interiorul cabinei este dominat de finisajele premium, care definesc de obicei industria de automobile. Aşadar, la volanul noului Magnum ai toate şansele să te simţi cu adevărat important. Cotiera MultiControl are opt butoane de comandă, un mâner MultiFunction cu patru butoane cu taste programabile şi un buton de codare, pentru controlul total al tractorului în vârful degetelor operatorului. Compartimentele de depozitare suplimentare, suporturile multiple pentru pahare şi numeroasele porturi de conectare a dispozitivelor eletronice fac şi mai plăcută această experienţă, în timp volanul telescopic şi uşa din sticlă plină, fără stâlp central, îmbunătăţesc vizibilitatea. Ca dotări opţionale sunt menţionate suspensia semi-activă a cabinei (o creştere semnificativă a nivelului de confort, deosebit de utilă în perioadele lungi de campanie) şi senzorii de monitorizare a presiunii din anvelope. Elementele de exterior, în special grila actualizată, adaugă noului Magnum un plus de personalitate. De asemenea, echiparea opţională cu faruri de tip LED şi sistemul de iluminare la 360 de grade asigură o vizibilitate optimă pe timp de noapte.

Opţiune pe şenile
Pe lângă numeroasele opţiuni de motorizare, cu puteri de la 180 până la 380 CP, noua serie de tractoare AFS Connect Magnum este disponibilă şi în varianta Rowtrac, ceea ce înseamnă că puntea spate este echipată cu şenile, pentru un plus de manevrabilitate în condiţii de teren dificile, când e nevoie de o forţă de tracţiune sporită. Acest design special asigură o amprentă fermă pe sol pentru ca puterea dezvoltată de motor să nu se piardă prin patinare. Modelul de 380 de cai putere este echipat standard cu o transmisie variabilă continuă (CVX), în timp ce tractorul Magnum Rowtrac 340 are prevăzut doar ca opţiune acest tip de transmisie.
Noua gamă de tractoare Magnum cu AFS funcţionează cu motoare FPT de 6,7 şi 8,7 litri, pentru o eficienţă maximă a consumului de combustibil, îndeplinind cu succes şi cele mai grele sarcini dintr-o fermă. Sistemul de reducere catalitică selectivă (SCR) brevetat îndeplineşte standardele de emisie Tier 4 Final, fără a compromite performanţele motorului. Nu necesită componente suplimentare de emisie, cum ar fi filtrul de particule diesel (DPF) şi tehnologia de recirculare a gazelor arse răcite (CEGR).
Interesant este faptul că, cel puţin pentru piaţa americană, toate modelele ce urmează a fi livrate începând cu anul 2020 vor fi acoperite de o garanţie de fabrică de doi ani, în limita a 2.000 ore de funcţionare.

Versum CVX
În altă ordine de idei, în mediul online se zvoneşte că producătorul american pregăteşte lansarea unei noi serii de tractoare, cu putere redusă, care s-ar putea numi Versum! Se crede că aceste tractoare s-ar apropia ca performanţe de unele modele din seria Luxxum, însă transmisiile ar putea fi fără trepte de staţionare (CVX). Case IH Versum CVX ar urma să fie similar din punct de vedere tehnic cu noul model New Holland T5 AutoCommand. Tractoarele se pare că vor fi echipate cu motoare FPT de 4,5 litri, care îndeplinesc standardele europene de emisii Etapa 5, cu ajutorul sistemului de purificare a gazelor eşapate (SCR) şi a convertorului catalitic de oxidare diesel (DOC). Foarte probabil, puterea pe care acestea o dezvoltă va fi, ca şi în cazul T5-AutoCommand, de la 110 CP la 140 CP. Este posibil ca transmisia să fie similară celei din seria Maxxum CVX, dar ceva mai uşoară. Mai multe despre noul Versum CVX s-ar putea să aflăm cu ocazia Salonului internaţional de agricultură de la Paris (SIMA).


O POVESTE DE SUCCES
Numele de Magnum a apărut pentru prima dată în anul 1987. Modelul lansat un an mai târziu a fost primul tractor proiectat şi produs după naşterea brandului Case IH, rezultat al fuziunii dintre compania lui Jerome Increase (JI) Case şi divizia agricolă a International Harvester. „Seria Magnum a stabilit standardul în industrie, fiind cosiderat la vremea respectivă cel mai puternic şi productiv tractor de serie”, spunea la un moment dat Dan Klein, director de marketing Case IH pentru tractoarele Magnum. Aceste tractoare au introdus vopseaua roşie care a devenit semnătura mărcii Case IH.
Magnum continuă să fie şi astăzi unul dintre cele mai populare tractoare din portofoliul Case IH, cu peste 160.000 de unităţi vândute. Seria AFS Connect Magnum se bazează pe moştenirea designului agronomic, oferind performanţe excepţionale, fiabilitate şi durabilitate, un mediu de operare îmbunătăţit, eficienţă remarcabilă în ceea ce priveşte consumul de carburant şi costuri operaţionale scăzute.
vizualizeze, să monitorizeze şi să gestioneze de la distanţă operaţiunile lor.

Un articol publicat în revista Ferma nr. 4/231 (ediţia 1-14 martie 2019)

Vizualizat: 227 | Galerie   | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten
reclama art afetr lead

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

Hibridul SY Experto - producţie record

Hibridul SY Experto - producţie record

Chiar dacă anul agricol nu a fost unul uşor, Cosmin Micu a obţinut o producţie medie de 4375kg/ha la floarea soarelui de pe cele 75ha cultivate cu hibridul SY Experto de la Syngenta. Hibridul high-oleic SY Experto se remarcă printr-o toleranță foarte bună la mană, rezistenţă la frânge şi 87% conţinut de acid oleic.

 

Interviu cu Cosmin Micu, fermier

Procereal Agrosan, loc. Mănăştur, jud. Arad.

În vizită la văcuţele melomane de la Doaga Sistemul de ghidare Trimble GFX-750 testat la Soc. agricola AgroSlavia Cum își gestionează drenarea cei de la Campo d'Oro cu ajutorul sistemelor Trimble de la Vantage
Valorificarea producţia de cereale

Cum veţi valorifica producţia de cereale de anul acesta?