Am studiat nevoile actuale din domeniul agricol şi am dezvoltat produse de finanţare destinate agriculturii, astfel încât să îţi oferim tot ceea ce ai nevoie pentru ca afacerea ta să funcţioneze şi să crească
Noi te ajutăm cu finanţarea capitalului de lucru necesar desfăşurării activităţilor curente (inclusiv pentru plata obligaţiilor către bugetul de stat şi celelalte bugete), până la încasarea ajutorului de stat de la APIA (Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură), PADR (Convenţia privind subvenţionarea pe bază politică Naţională de Dezvoltare Regională); SAPS (Convenţia cu privire la schema de plată unică pe suprafaţă). În plus, îţi oferim Creditul pentru prefinanţare subvenţii.
Ce beneficii poţi avea prin contractarea unui credit pentru prefinanţarea acestor subvenţii de la OTP Bank?
• Finanţarea activităţii curente, până la momentul plăţilor efective, efectuate de către APIA
• Posibilitatea achitării eventualelor datorii la bugetul de stat şi la celelalte bugete
• Putem finanţa până la 80% din valoarea subvenţiei ce urmează a fi primită
• Beneficiezi de garanţii emise de Fondurile de Garantare (FNGCIMM sau FGCR)
• Consiliere specializată în întocmirea documentaţiei necesare accesării creditului şi un răspuns rapid
Care sunt garanţiile necesare pentru obţinerea creditului?
• Ipoteca mobiliară asupra sumelor cuvenite cu titlu de ajutor de stat pentru realizarea angajamentelor asumate voluntar, în favoarea bunăstării păsărilor, respectiv a bunăstării şi protecţiei porcinelor
• Ipoteca mobiliară asupra conturilor curente ale clientului, deschise la OTP Bank
• Garanţii emise de fondurile de garantare (FNGCIMM, FGCR)
• De la caz la caz, pot fi solicitate şi alte garanţii reale şi/sau personale
Credit pentru investiţii - achiziţie echipamente şi utilaje agricole
Destinaţia creditului: achiziţia de utilaje şi echipamente agricole, cu sau fără fonduri europene aprobate.
Suma creditului: diferenţa dintre valoarea utilajului/echipamentului agricol, exclusiv TVA şi contribuţia proprie a societăţii; contribuţia proprie a firmei va fi minim 20% din valoarea investiţiei (în situaţia în care nu dispuneţi de sursele necesare finanţării TVA-ului aferent investiţiei, banca poate acorda un credit şi pentru acesta).
Perioada de acordare: maxim 5 ani
Perioada de graţie: maxim 12 luni
Rambursarea: grafic sezonier (în funcţie de încasările şi specificul activităţii dvs., banca poate accepta rambursarea într-un anumit număr de rate).
Structură de garanţii flexibilă!
Costuri negociate în funcţie de analiza proiectului şi situaţia financiara a firmei dvs.
Documentele şi informaţiile minime solicitate sunt:
- situaţiile financiare (bilanţuri + balanţe de verificare);
- prezentarea societăţii;
- documente aferente garanţiilor propuse;
- oferta comercială de la societatea de unde cumpăraţi utilajul.
În întocmirea documentaţiei de credit veţi fi ajutaţi şi susţinuţi de către consultantul băncii, astfel încât eforturile şi timpul consumat să fie minime.
Text şi foto: OTP Bank