Revista-Ferma
Revista-Ferma Revista-Ferma Revista-Ferma
Reclama header after big part 1 pages

Un parteneriat de bun augur - AgroConcept şi New Holland, de 4 ani împreună

Publicat: 29 august 2019 - 13:38
Comenteaza   | Print | Trimite unui prieten

Cu prilejul lansării de către AgroConcept Impex SRL a noii game de utilaje specializate pentru construcţii - New Holland Light Equipment, eveniment la care au participat toţi angajaţii companiei, conducerea New Holland - Carlo Lambro, preşedintele New Holland, şi Alessandro Maritano, vicepreşedintele New Holland, au susţinut o conferinţă de presă.

"New Holland este un brand de renume mondial. Un brand perfect pentru România. Evident, în centrul tuturor eforturilor pe care le depunem stau clienţii noştri, care ne învaţă cum să îi servim şi mai bine. Cuvântul de ordine este sustenabilitatea. Agricultura este o afacere şi un angajament pe toată viaţa, aşa cum este şi angajamentul nostru faţă de piaţa şi fermierii din România", a declarat în deschiderea evenimentului Heinrich „Ricky” Stein, preşedintele Consiliului de Administraţie al AgroConcept.

vlcsnap-ag119_b

Focusaţi pe viitorul agriculturii
Cu acest prilej, reprezentanţii New Holland şi-au exprimat încrederea în capacitatea AgroConcept de a reprezenta cu succes New Holland în România şi au felicitat întreaga echipă pentru efortul din ultimii aproape patru ani. "Investim şi suntem focusaţi în viitorul agriculturii. Avem nevoie de dealeri pentru a duce la bun sfârşit misiunea noastră. Avem o reţea puternică, peste două mii de dealeri la nivel mondial, 127 de importatori şi peste 5130 puncte de vânzare. CNH Industrial, grupul din care şi New Holland face parte, nu se mulţumeşte cu locul doi. Vrem să fim prima companie de profil din lume. Ne dorim să fim agili şi să avem acest spirit de antreprenori. Toţi cei care lucrează în şi pentru companie. Clientul este elementul primordial, vital pentru noi, un client satisfăcut este un succes pentru noi. Trebuie să continuăm să fim inovatori şi să ţinem pasul cu tehnologia", a declarat Carlo Lambro.
"Aşa cum am mai spus şi doresc să reiterez acest lucru, parteneriatul dintre New Holland şi AgroConcept este unul de foarte bun augur şi asupra căruia ambele părţi se angajează. Acest parteneriat trebuie să ne ducă spre un loc de frunte pe piaţa din România. Ataşamentul asumat de conducerea AgroConcept vine ca să întărească aceste obiective pe care ni le dorim. Având această echipă minunată în România, care clădeşte zi cu zi acest parteneriat, sunt convins că avem toate «cărţile» bune pentru a câştiga această bătălie", şi-a exprimat Alessandro Maritano, vicepreşedintele New Holland, încrederea în pateneriatul cu Agro Concept.
New Holland va sărbători anul viitor 125 de ani de la înfiinţare!


NEW HOLLAND - UN BRAND PUTERNIC AL CNH INDISTRIAL
CNH Industrial este una dintre cele mai mari companii producătoare de bunuri la nivel mondial şi acţionează în cinci sectoare: agricultură, construcţii, vehicule comerciale şi speciale, motoare şi servicii financiare, prin 12 branduri sepcializate. CNH Industrial are 66 de unităţi de producţie şi 54 centre de dezvoltare şi de cercetare, peste 64 mii de angajaţi la nivel mondial şi este prezent pe 180 pieţe de profil. Anul trecut, veniturile consolidate ale Grupului CNH au fost de 29,7 miliarde dolari şi s-au cheltuit 1,1 miliarde dolari pentru cercetare şi dezvoltare.
Din totalul veniturilor realizate de către CNH, 11,7 mld (36%) provin de la sectorul de agricultură, 10,9 miliarde (34%) din vechicule comerciale, 4,6 miliarde (15%) din producţie de motoare, 3 miliarde (9%) din construcţii şi 2 miliarde (6%) din servicii financiare.
Motoarele FPT sunt unele dintre cele mai folosite din lume. Din totalul motoarelor agricole produse de către CNH Industrial, jumătate sunt vândute către celelalte companii de profil.
Sectorul de producţie pentru agricultură a avut o creştere de 9,4% anul trecut şi a crescut în toate segmentele: tractoare, combine şi utilaje. Din total, vânzările de tractoare reprezintă 58%, combine - 21% şi celelalte utilaje - 21%. Din totalul vânzărilor CNH Industrial, brandul New Holland contribuie cu 21% (aproape 6 miliarde de dolari), ceea ce reprezintă 150 mii unităţi tractoare, 6.130 combine şi 10.830 alte utilaje (la nivelul anului 2018).
New Holland are o poziţie foarte clar stabilită în ceea ce priveşte strategia de brand: este full liner, are o prezenţă globală şi o reţea puternică de dealeri şi oferă soluţii pentru o productivitate eficientă, sustenabilitate şi inovaţie în agricultură.
New Holland este lider în industria de profil privind tehnologiile de recoltat, automatizare şi energii alternative folosite în agricultură.

 

Articol publicat în revista Ferma nr. 13/240 (ediţia 1-14 august 2019)

 

Vizualizat: 101 | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten
reclama art afetr lead

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

Hibridul SY Experto - producţie record

Hibridul SY Experto - producţie record

Chiar dacă anul agricol nu a fost unul uşor, Cosmin Micu a obţinut o producţie medie de 4375kg/ha la floarea soarelui de pe cele 75ha cultivate cu hibridul SY Experto de la Syngenta. Hibridul high-oleic SY Experto se remarcă printr-o toleranță foarte bună la mană, rezistenţă la frânge şi 87% conţinut de acid oleic.

 

Interviu cu Cosmin Micu, fermier

Procereal Agrosan, loc. Mănăştur, jud. Arad.

În vizită la văcuţele melomane de la Doaga Noutăţi Väderstad la Agritechnica 2019 Tehnică agricolă pentru profesionişti 2020 - Protecţia plantelor
START Campanie de primăvară. Tu ce alegi?

Iarnă fără zăpadă sau ploi, secetă pedologică... vremea nu e deloc prietenoasă. Cum staţi cu lucrările specifice campaniei de primăvară pregătirea terenului/semănat? Ce hibrizi alegeţi? Vă rog, scrieţi în comentariu ce sămânţă cumpăraţi, de la cine şi judeţul în care lucraţi terenul!