Concurs Ferma
Revista-Ferma
Revista-Ferma Revista-Ferma Revista-Ferma
Reclama header after big part 1 pages

Lăptăria cu caimac - un brand cu etichetă… transparentă

Publicat: 20 august 2018 - 16:20
Comenteaza   | Galerie   | Print | Trimite unui prieten

Pe 12 iunie a.c., la Drăgoeşti, în judeţul Ialomiţa, chiar acolo unde se află atât ferma de vaci, cât şi fabrica de lapte a preşedintelui Asociaţiei Holstein Ro, Nicuşor Şerban, a avut loc lansarea oficială a brandului „Lăptăria cu caimac”!

Într-o atmosferă relaxată, cu lume bună din sfera agriculturii, fără farafastâcuri, „Lăptăria cu caimac” şi-a dezvelit nurii naturali sută la sută. Aşa cum se poartă acum sintagma pentru produsele obţinute corect.

Lăptăria cu caimac_b

Agroserv Măriuţa reinventează „laptele de la vacă” la sticlă
Laptele este ambalat în sticlă de sticlă de un litru, cu etichete transparente la propriu, prin care se poate citi negru pe albul laptelui că este un produs românesc, natural şi integral 100%. Limitele în care evoluează grăsimea integrală se situează între 3,8 şi 4,1%. Semn că asupra laptelui muls şi prerăcit în tancurile din fermă se intervine blând cu o pasteurizare în condiţii de igienă la nivelul cel mai ridicat. M-a impresionat faptul că până şi aerul care umple sticla este sterilizat. Produsul este însă perisabil rapid dacă stă în căldură mai mult de 3-4 ore. Temperatura optimă de păstrare este de 2-4 grade Celsius, ceea ce poate asigura un interval de menţinere a calităţilor laptelui de maxim două săptămâni. Cât priveşte aspectul sticlei de lapte integral, cu formă paralelipipedică având colţurile rotunjite, este atractiv şi distinctiv!
Mădălina Cocan, fiica fermierului Nicuşor Şerban, a subliniat rolul etichetelor speciale: „Etichetele sunt transparente pentru că pe acest principiu al transparenţei ne bazăm brandul!”

Lăptăria cu caimac_b

Predare de ştafetă
Adrian Cocan, ginerele preşedintelui Holstein Ro, împreună cu soţia sa Mădălina au preluat oficial frâiele businessului. Nicuşor Şerban le-a urat să aibă cel puţin norocul său în afaceri. Un noroc bazat pe multă muncă şi pricepere, desigur, dacă e să ne gândim că în urmă cu doar 20 de ani, Nicuşor Şerban şi-a cumpărat prima vacă cu lapte iar prima sa livrare de lapte spre un mare procesator a fost de 120 l/zi. Acum mulge aproape o mie de vaci de trei ori pe zi, cu o medie zilnică a lactaţiilor care tinde spre 38/l/zi. Agroserv Măriuţa este printre cele mai eficiente exploataţii de vaci cu lapte din România iar de acum consumatorii vor beneficia de calitatea acestui lapte într-un mod direct! Pentru început, îl vor putea găsi pe raftul magazinelor Mega Image. Iaurtul în borcane de sticlă, cu 5% grăsime, procent obţinut prin adaos de smântână, fără alt aport de proteine sau substanţe care să facă produsul cremos şi mai ştiu eu cum.
Pe lângă laptele integral, Lăptăria cu caimac produce şi brânzeturi proaspete (caş proaspăt, caş zvântat), brânzeturi maturate şi smântână pentru frişcă, produse care vor merge spre HoReCa. Agroserv Măriuţa reinventează „laptele de la vacă” la sticlă, un alt mod de ambalare, care deşi este mai costisitor, vine să păstreze calitatea laptelui cât mai aproape de natural!
Printre cei prezenţi la festivitatea de lansare a „Lăptăriei cu caimac” s-au numărat văcari de top, precum Alexandru Baciu şi Mihai Afiliu, dar şi liderul APPR - Arnaud Perrein, sau liderul Pro Agro, Emil Dumitru. Am zărit-o şi pe Corina Mareş, managerul DLG Intermarketing, precum şi pe Jabbar Kanani, proprietarul Agricover. Directorul executiv al Holstein Ro, Ionuţ Lupu, şi directorul executiv al APPR - Alina Creţu - au fost alături de preşedinţii lor la o degustare din pahare de şampanie a laptelui de la vacă cu brandul „Lăptăria cu caimac”.
Trebuie să recunoaştem că ceea ce se face la Drăgoeşti este un semn că România agricolă învaţă să se încadreze în economia de piaţă europeană şi ca producător de valoare adăugată. Să le urăm succes!

 Lăptăria cu caimac_b

PROMOVARE PRIN DEMONSTRAŢII DE GĂTIT LA FERMĂ
Evenimentul de lansare a brandului „Lăptăria cu caimac” este doar începutul unei campanii de marketing şi advertising, care, aşa cum a anunţat Adrian Cocan, continuă cu câte o seară de gătit în fermă, pentru „ca oamenii să poată vedea ferma şi fabrica. Se va găti în funcţie de inspiraţia bucătarilor pe care îi vom aduce să instruiască invitaţii, aleşi aleatoriu dintre fanii de pe Facebook. Prin acest demers vrem să arătăm consumatorilor munca din spatele unor astfel de produse“.


Un articol publicat în revista Ferma nr. 13/218 (ediţia 1-14 august 2018)

 

Vizualizat: 251 | Galerie   | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Reclama header after big part 3 pages

Video

Hibridul SY Experto - producţie record

Hibridul SY Experto - producţie record

Chiar dacă anul agricol nu a fost unul uşor, Cosmin Micu a obţinut o producţie medie de 4375kg/ha la floarea soarelui de pe cele 75ha cultivate cu hibridul SY Experto de la Syngenta. Hibridul high-oleic SY Experto se remarcă printr-o toleranță foarte bună la mană, rezistenţă la frânge şi 87% conţinut de acid oleic.

 

Interviu cu Cosmin Micu, fermier

Procereal Agrosan, loc. Mănăştur, jud. Arad.

În vizită la văcuţele melomane de la Doaga Noutăţi Väderstad la Agritechnica 2019 Tehnică agricolă pentru profesionişti 2020 - Protecţia plantelor
START Campanie de primăvară. Tu ce alegi?

Iarnă fără zăpadă sau ploi, secetă pedologică... vremea nu e deloc prietenoasă. Cum staţi cu lucrările specifice campaniei de primăvară pregătirea terenului/semănat? Ce hibrizi alegeţi? Vă rog, scrieţi în comentariu ce sămânţă cumpăraţi, de la cine şi judeţul în care lucraţi terenul!