Kwizda
Revista-Ferma
Revista-Ferma Revista-Ferma Revista-Ferma

"INIMA.BIO", PRIMUL brand românesc din sectorul BIO

Publicat: 09 noiembrie 2017 - 08:19
Comenteaza   | Galerie   | Print | Trimite unui prieten

Cererea şi interesul consumatorilor pentru produsele bio au tot crescut în ultima perioadă, iar rafturile supermarketurilor dedicate acestui segment devin tot mai generoase. 

Soluţia este MORE Bio Commerce, unul dintre cei mai mari distribuitori Bio, cu 14 ani de existenţă în România, care a lansat recent proiectul "Inima.bio", primul brand românesc din acest sector. "Dacă întrebaţi o sută de consumatori bio, cu greu vă vor spune că ştiu un brand de produse, nu un magazin. Brandurile nu sunt cunoscute. Peste tot în economie există branduri, iar noi, dacă luăm un produs de la un magazin sau supermarket, avem în minte să cumpărăm un brand, avem nişte principii. Însă în sectorul bio nu prea există. Foarte mulţi oameni au un brand care nu a primit vizibilitatea de care merită. Iată că noi facem un brand comun, pentru toată lumea", a declarat Grigoris Papageorgiadis, acţionarul principal al proiectului.

O mână de ajutor pentru sectorul BIO

95-99% dintre producătorii bio au o problemă majoră: oferă cantităţi mici. Apoi, produsele lor sunt mai scumpe decât cele convenţionale. “Este firesc, pentru că produsele bio sunt mai scumpe, nu se folosesc chimicale, iar producătorii nu pot să facă în acelaşi timp şi producţie, şi comercializare, şi marketing. Unii dintre ei au încercat să creeze un brand propriu, să iasă în piaţă, dar problema cea mai mare este că ori nu au cantităţi mari, sau chiar dacă au, este mai greu să facă bine totul", a adăugat Grigoris Papageorgiadis.

bio-2722924_1920_b


Proiectul îşi propune să vândă exclusiv produse bio ale producătorilor români, prin colaborarea cu MORE Bio Commerce. "Inima.bio" va reuni mai multe categorii de produse, permiţând astfel producătorilor din mai multe sectoare să lucreze împreună. Brandul va oferi toate avantajele unei cooperative, dar şi asistenţă pe partea de marketing, vânzare şi preluarea produselor. "În trecut au mai fost încercări, oameni care au propus să se rezolve parţial problema. Unii au zis că se pot ocupa cu distribuţia produselor, sau cu vânzarea, sau doar cu marketingul, dar noi considerăm că în ziua de azi, în România, un fermier în sectorul bio are nevoie de o soluţie completă, de la început, până la sfârşit şi asta am început deja să oferim. Noi venim şi spunem producătorilor bio în felul următor: ai toate avantajele precum un om independent, faci ce vrei, ne dai cantitatea pe care o vrei, tu stabileşti preţul, iar în acelaşi timp ai toate avantajele unei cooperative, unde noi ne ocupăm cu preluarea produselor, te ajutăm la zeci de probleme diferite, pentru certificare şi cum ajungem de la un produs foarte bun, la un produs gata pentru clientul final. Am creat o bază logistică", a dat asigurări Papageorgiadis.

Papageo 0203_b


Mai multe detalii despre produsele bio aflați din revista Ferma nr. 19/202 (editia 1-14 noiembrie)

Un articol semnat de RUXANDRA ILIE

Vizualizat: 161 | Galerie   | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

Vacile superproductive, dovada progresului genetic!

Vacile superproductive, dovada progresului genetic!

Cine şi-a făcut anul acesta timp pentru a vizita INDAGRA, expoziţia naţională de agriculută, a putut admira la standul Asociaţiei HolsteinRo câteva dintre cele mai performante vaci de lapte din România. Printre acestea, un exemplar aparţinând societăţii Panifcom Iaşi, administrată de Liviu Bălănici, care a încheiat cea de a doua lactaţie cu o producţie de 13.636 de litri, iar în primele 128 de zile din lactaţia a treia a ajuns la 6.800 de litri.

În vizită la văcuţele melomane de la Doaga Porc Crescut Româneşte Strugurii moldoveneşti, la mare căutare
Cultura anului 2017

Care credeţi că va fi cea mai rentabilă cultură agricolă în 2017?