Concurs Ferma
Revista-Ferma
Revista-Ferma Revista-Ferma Revista-Ferma
Reclama header after big part 1 pages

Trelleborg creează valoare

Publicat: 05 decembrie 2016 - 15:27
Comenteaza   | Galerie   | Print | Trimite unui prieten

Reafirmând angajamentul său de a contribui la asigurarea unui viitor durabil pentru agricultură și în acord cu tradișia sa de a crea strategii de marketing inovatoare și impresionante, Trelleborg a lansat la EIMA 2016 o campanie nouă și interesantă pentru anvelopele agricole, sub sloganul "Trelleborg. Îmbogășește agricultura ta!" (Trelleborg. Enrich your farming!”)

Campania multi-subiect evidenșiază modul în care solușiile performante Trelleborg pentru industria agricolă pot spori valoarea culturilor agricole prin creșterea calitășii și a randamentului acestora. În reprezentarea vizuală a valorii pe care Trelleborg o adaugă operașiunilor agricole, fiecare cultură (floarea-soarelui, grâu, porumb, vișă de vie etc.) are inserate pietre preșioase, diamante și smaralde.
"La Trelleborg avem angajamentul de a dezvolta solușii de lungă durată, care să creeze valoare adăugată pentru profesioniștii din domeniul agriculturii. Pentru clienșii noștri acest lucru înseamnă creșterea productivitășii, calitatea și eficienșa operașiunilor agricole, pentru a atinge scopul nostru final de a spori pe termen lung profitabilitatea operașiunilor lor agricole. Prin urmare, a fost important să creăm o campanie de publicitate cu care știm că clienșii noștri rezonează, dar care să reflecte și pasiunea pe care o împărtășim pentru agricultura durabilă. Culturile clienșilor noștri sunt vedetele campaniei”, a declarat Lorenzo Ciferri, director de marketing pe segmentul Agricultură și Forestier - Trelleborg Wheel Systems.

Virtual Reality app - o experienșă vizuală unică
Tot la EIMA, Trelleborg a lansat și o nouă aplicașie virtuală (V-Reality) prin care oferă informașii relevante despre anvelopele agricole. Astfel, la standul Trelleborg, vizitatorii au avut posibilitatea de a încerca noua aplicașie, disponibilă pentru telefoanele inteligente (iOS și Android), folosind seturi de căști de realitate virtuală inovatoare.
Prin această aplicașie se pot vizualiza clipuri video (360o) dezvoltate împreună cu cei mai importanși parteneri producători de tractoare: Massey Ferguson și Claas. Aplicașia virtuală V-Reality (VR) oferă profesioniștilor din agricultură o experienșă vizuală unică, care să le permită să „vadă tridimensional” cele mai bune anvelope agricole Trelleborg în acșiune.
Pe viitor, noi materiale video, realizate împreună cu alși parteneri producători de utilaje, vor fi adăugate în aplicașie, pentru ca utilizatorii să „experimenteze” virtual largul portofoliu de produse Trelleborg.
"La Trelleborg, reafirmăm astfel angajamentul nostru de a furniza profesioniștilor din agricultură cele mai noi instrumente, solușii și servicii disponibile pentru a derula operașiunile agricole mai eficient și mai productiv. Această activitate inovatoare constantă se extinde și asupra modului în care comunicăm. VR are un potenșial nelimitat pentru noi de a ne conecta cu fermierii din întreaga lume”, a precizat Roberto Angelucci, director Digital Marketing la Trelleborg Wheel Systems.
Utilizatorii vor putea viziona conșinutul aplicașiei VR prin Google Cardboard sau folosind alte seturi de căști compatibile în 3D sau în 2D sau doar cu ajutorul smartphone-urilor. Aplicașia va fi disponibilă în Google Play și App Store.
Pentru mai multe informașii despre Trelleborg V-Reality App, vizitași: www.trelleborg.com/wheels/agri/apps.

 

ACCES DIRECT LA SOLUȚIILE TRELLEBORG
“Cu ajutorul dispozitivelor mobile moderne, noua aplicașie V-Reality este o platformă interesantă, care ne permite să prezentăm potenșialul solușiilor noastre în domeniul anvelopelor agricole, dar printr-o experienșă captivantă și dinamică, unică. Materialele video din aplicașia VR includ și testele din Roadshow European Trelleborg și prezintă în detaliu și solușiile de înaltă performanșă oferite pentru noile generașii de tractoare, cum ar fi anvelopa TM1060”, a explicat Roberto Angelucci.

 

 

Articol publicat in revista Ferma nr. 21 (182) din 1-15 decembrie 2016

Vizualizat: 436 | Galerie   | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Reclama header after big part 3 pages

Video

Hibridul SY Experto - producţie record

Hibridul SY Experto - producţie record

Chiar dacă anul agricol nu a fost unul uşor, Cosmin Micu a obţinut o producţie medie de 4375kg/ha la floarea soarelui de pe cele 75ha cultivate cu hibridul SY Experto de la Syngenta. Hibridul high-oleic SY Experto se remarcă printr-o toleranță foarte bună la mană, rezistenţă la frânge şi 87% conţinut de acid oleic.

 

Interviu cu Cosmin Micu, fermier

Procereal Agrosan, loc. Mănăştur, jud. Arad.

În vizită la văcuţele melomane de la Doaga Noutăţi Väderstad la Agritechnica 2019 Tehnică agricolă pentru profesionişti 2020 - Protecţia plantelor
START Campanie de primăvară. Tu ce alegi?

Iarnă fără zăpadă sau ploi, secetă pedologică... vremea nu e deloc prietenoasă. Cum staţi cu lucrările specifice campaniei de primăvară pregătirea terenului/semănat? Ce hibrizi alegeţi? Vă rog, scrieţi în comentariu ce sămânţă cumpăraţi, de la cine şi judeţul în care lucraţi terenul!