Concurs Ferma
Revista-Ferma
Revista-Ferma Revista-Ferma Revista-Ferma
Reclama header after big part 1 pages

Strategii de viitor ale diviziei BASF pentru Protecția Plantelor

Publicat: 12 octombrie 2016 - 12:00
Comenteaza   | Print | Trimite unui prieten

La întâlnirea anuală cu presa globală, desfășurată luna trecută la Ludwigshafen, în Germania,  compania BASF - Divizia pentru Protecția Plantelor - a scos în evidență cele mai recente inovații ale sale pentru agricultori și strategia sa de dezvoltare viitoare, discutând, de asemenea, despre transformările și provocările actuale din agricultură.

Click pe poza pentru galerie!

„Suntem în măsură să oferim clienților noștri soluții pentru respectarea cerințelor lor specifice”, a declarat Markus Heldt, președintele Diviziei BASF pentru Protecția Plantelor, la conferința de presă care a avut loc luna trecută în Ludwigshafen - Germania. „Portofoliul nostru, produsele în curs de dezvoltare, capacitatea de a ne mișca rapid și de a înțelege nevoile agricultorilor ne asigură o poziție competitivă solidă. Piața agrochimică evoluează și noi urmărim în mod activ oportunitățile care decurg din eforturile de fuziune în curs de desfășurare, pentru a extinde zona noastră de acțiune și oferta competitivă”, a adăugat Heldt. 

În ciuda volatilității macroeconomice actuale, piața agricolă rămâne extrem de atractivă. Tendințele globale care impun creșterea producției de hrană și a calității produselor alimentare rămân neschimbate. „Sarcina agricultorilor de a hrăni o populație în creștere, mai bogată și mai exigentă, nu va deveni mai ușoară - cererea pentru tehnologii inovatoare, precum cele dezvoltate de noi, va continua să fie ridicată”, a punctat președintele Diviziei BASF pentru Protecția Plantelor. 

 

Soluțiile centrate pe client sprijină succesul continuu în afaceri

Pentru a ajuta în cel mai bun mod agricultorii și a crește pe această piață, BASF va continua să investească masiv în cercetare și dezvoltare, să consolideze linia sa de produse noi inovatoare și să se angajeze în parteneriate pentru a accelera dezvoltarea de noi tehnologii. „Vom extinde zona noastră de acțiune globală, asigurând în același timp profitabilitatea afacerii noastre și succesul pe termen lung. Noi considerăm că orientarea spre client și agilitatea, nu doar extinderea, sunt factori esențiali pentru creșterea viitoare a afacerii, dat fiind că cerințele agricultorilor se schimbă rapid”, a conchis Heldt.

 

3 miliarde de euro - cifra vânzărilor de vârf ale liniei de produse inovatoare, în intervalul 2015-2025

Linia actuală de produse noi inovatoare pentru protecția culturilor a BASF are noi candidați, după toate indicațiile în faze avansate. Compania estimează că vânzările de vârf aferente produselor pentru protecția culturilor lansate între anii 2015 și 2025 vor totaliza 3 miliarde de euro. Un exemplu este noua substanță activă cu efect fungicid a companiei, destinată culturilor de câmp, o inovație de care este nevoie urgentă, menită să joace un rol vital în gestionarea bolilor și a rezistenței acestora, începând din sezonul 2018/19 și în anii următori. În prezent, aflat în curs de înregistrare de către autoritățile europene, acest compus a demonstrat o performanță biologică remarcabilă împotriva unei game de agenți patogeni, precum și un profil favorabil în ceea ce privește reglementarea. 

 

Vânzările diviziei au crescut cu 75% în ultimii 10 ani 

„Activitatea noastră de protecție a culturilor a avut foarte mare succes în ultimii ani și a adus o contribuție importantă la veniturile BASF”, a spus Dr. Harald Schwager, membru al Consiliului Director al BASF SE. „În decursul ultimului deceniu, vânzările diviziei au crescut de la 3,3 miliarde de euro la 5,8 miliarde de euro, ceea ce reprezintă o creștere de 75%. Această performanță remarcabilă demonstrează că noi ne onorăm promisiunile”, a concluzionat Schwager. Creșterea vânzărilor a fost echilibrată între regiunile geografice și indicatorii de produs. Marja medie a profitului diviziei, realizat înaintea calculării dobânzilor, taxelor, deprecierii și amortizării (EBITDA), de 25% în aceeași perioadă, a fost un indicator de performanță de top în industria agrochimică. „Aceasta confirmă importanța diviziei pentru Protecția Plantelor și contribuțiile acesteia în cadrul Grupului BASF”, a adăugat Harald Schwager. 

 

MaglisTM revoluționează domeniul agriculturii digitale

Compania se străduiește în permanență să completeze ofertele sale tradiționale de protecție a culturilor, pentru a furniza agricultorilor tehnologii noi. MaglisTM, de exemplu, este realizarea cea mai semnificativă a BASF în domeniul agriculturii digitale. Lansate la începutul anului 2016, instrumentele din această platformă digitală oferă noi cunoștințe fundamentale și informații precise pentru sprijinirea fermierilor în gestionarea operațiunilor lor. MaglisTM ajută fermierii să colecteze, să interpreteze și să monitorizeze o serie de date referitoare la culturi, acțiuni ce vor avea ca rezultat o mai bună luare a deciziilor cu privire la modul de cultivare și de comercializare a culturilor.

 

Investiția în soluții biologice

Dezvoltarea unor soluții derivate din combinarea expertizei chimice și biologice reprezintă un alt obiectiv important al strategiei de creștere a BASF. Compania este una dintre puținele care pot oferi, de exemplu, un produs de tratare a semințelor cu un amestec format atât din compuși chimici, cât și biologici. Investiția în soluții biologice, care constau din organisme care apar în mod natural sau extracte din plante, va oferi o serie de beneficii pentru agricultori, inclusiv disponibilitatea unor moduri de acțiune suplimentare, care pot conduce la o gestionare mai bună a rezistenței. Recenta deschidere a unui nou centru de cercetare și dezvoltare pentru preparate biologice și soluții de însămânțare, la sediul central al diviziei din Limburgerhof va accelera în continuare dezvoltarea de noi produse în aceste zone. 

 

Material furnizat de BASF

 

 

SCHIMBAREA ÎNSEAMNĂ NOI OPORTUNITĂȚI DE CRESTERE PENTRU BASF

Pentru restul anului 2016, BASF se așteaptă ca piața agricolă să rămână volatilă și mediul de afaceri să fie dificil. Pe baza evoluțiilor actuale, obiectivul financiar pentru divizia de Protecție a Plantelor în 2016 este să depună eforturi pentru a obține același nivel de rentabilitate pe care l-a atins în 2015. „Personalul nostru din sectorul de vânzări va fi aproape de clienții noștri. Ne vom intensifica eforturile în domeniul vânzărilor, susținute de lansarea de noi produse și preparate”, a spus Schwager. „Schimbările conduc la noi oportunități de creștere a afacerilor și de diferențiere. Putem privi înapoi cu mândrie la moștenirea de o sută de ani a BASF, cu realizări în furnizarea pe piață a unor soluții inovatoare pentru agricultori. {i mai important este să privim înainte și să fim parte a unei echipe de top în domeniu, care contribuie la modelarea și îmbunătățirea viitorului agriculturii moderne”, a conchis Schwager.

 

 

 

DESPRE BASF

La BASF, noi creăm chimie pentru un viitor durabil. Noi combinăm succesul economic cu protecția mediului și cu responsabilitatea socială. Cei aproximativ 112.000 de angajați ai grupului BASF lucrează pentru a contribui la succesul clienților noștri în aproape toate sectoarele și aproape în fiecare țară din lume. Portofoliul nostru este organizat în cinci segmente: produse chimice, produse performante, materiale și soluții funcționale, soluții pentru sectorul agricol și petrol și gaze. BASF a generat vânzări de peste 70 de miliarde de euro în anul 2015. Acțiunile BASF sunt listate la bursele de valori din Frankfurt (BAS), Londra (BFA) și Zurich (AN). 


Divizia BASF pentru Protecția Plantelor

Cu vânzări de peste 5,8 miliarde de euro în 2015, Divizia BASF pentru Protecția Plantelor oferă soluții inovatoare pentru agricultură, gazon și plante ornamentale, combaterea dăunătorilor și sănătate publică. Portofoliul nostru larg de substanțe active, produse pentru tratarea semințelor, control biologic, formulări și servicii optimizează producția eficientă de hrană de înaltă calitate și protejează împotriva pierderilor post-recoltare, deteriorării clădirilor și transmiterii bolilor. Prin furnizarea de noi tehnologii și know-how, Divizia BASF pentru Protecția Plantelor sprijină efortul cultivatorilor și al profesioniștilor din domeniul controlului dăunătorilor, pentru îmbunătățirea calității vieții lor și a societății. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Articol publicat in revista Ferma nr.17(178) 1 - 15 octombrie 2016

 

Vizualizat: 744 | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Reclama header after big part 3 pages

Video

Hibridul SY Experto - producţie record

Hibridul SY Experto - producţie record

Chiar dacă anul agricol nu a fost unul uşor, Cosmin Micu a obţinut o producţie medie de 4375kg/ha la floarea soarelui de pe cele 75ha cultivate cu hibridul SY Experto de la Syngenta. Hibridul high-oleic SY Experto se remarcă printr-o toleranță foarte bună la mană, rezistenţă la frânge şi 87% conţinut de acid oleic.

 

Interviu cu Cosmin Micu, fermier

Procereal Agrosan, loc. Mănăştur, jud. Arad.

În vizită la văcuţele melomane de la Doaga Noutăţi Väderstad la Agritechnica 2019 Tehnică agricolă pentru profesionişti 2020 - Protecţia plantelor
START Campanie de primăvară. Tu ce alegi?

Iarnă fără zăpadă sau ploi, secetă pedologică... vremea nu e deloc prietenoasă. Cum staţi cu lucrările specifice campaniei de primăvară pregătirea terenului/semănat? Ce hibrizi alegeţi? Vă rog, scrieţi în comentariu ce sămânţă cumpăraţi, de la cine şi judeţul în care lucraţi terenul!