Reclama header big full
Revista-Ferma
Revista-Ferma Revista-Ferma Revista-Ferma
Reclama header after big part 1 pages

Naturevo marchează o nouă etapă în afaceri

Publicat: 11 august 2016 - 20:00
Comenteaza   | Print | Trimite unui prieten

Campania Naturevo marchează schimbarea de imagine a companiei și alinierea la noile condiții din piață. Obiectivele campaniei sunt poziționarea mărcii NATUREVO în piața de agro-business, generarea unei imagini clare și diferențierea față de ceilalți competitori de pe piață.

Click pe poza pentru galerie!

Punctul central al campaniei de înnoire a imaginii pornește de la viziunea Naturevo, axată pe oferirea de soluții accesibile și de calitate, promisiunea fiind aceea de a avea mereu pentru fermieri produse și servicii la cele mai înalte standarde tehnologice. 

 

Din iulie 2016, compania are o nouă identitate vizuală

Pregătirea campaniei de schimbare a identității vizuale a demarat încă de la sfârșitul anului trecut. „Am ales să lucrăm cu agenția de marketing creativeIQ datorită experienței și realizărilor lor, precum și a campaniilor de nișă pe care le-au dezvoltat până acum. Naturevo are o poziționare unică pe piața de inputuri din România și dorim ca acest lucru să se reflecte nu numai în modul în care comunicăm și colaborăm cu partenerii noștri, ci și în modul în care ne prezentăm, prin imaginea pe care o afișăm.

Compania are o evoluție ascendentă din punct de vedere al cifrei de afaceri, al numărului de clienți, al numărului de angajați și al produselor din portofoliu, are o echipă de profesioniști foarte bine pregătiți din punct de vedere tehnic și etapele pe care le parcurge se reflectă în activitățile de marketing și în identitatea vizuală. Rebranding-ul îl considerăm necesar pentru că evidențiază valorile companiei, etapa în care suntem, ceea ce oferim clienților noștri prin produse inovatoare, moderne și prin recomandarea unor tehnologii complexe, adaptate specificului fermelor din România", declara Oana Iftime, Director de Marketing și Proiecte Speciale NATUREVO.

 

Stabilitate, încredere, succes, echilibru

“Am pornit simplu: de la un audit de imagine al brandului. Am decis să construim noua imagine a companiei, respectând valorile, background-ul și linia de comunicare dorită. Noi am realizat strategia de schimbare și poziționare a brandului, am creat un logo nou și un manual de identitate vizuală, urmate de declinarea noii identități pe toate materialele de comunicare internă și externă. Plecând de la valorile brandului, am creat un nou logo ce însumează ca simbol exact aceste valori. În perioada imediat următoare vom continua cu un nou website și un refresh al celorlalte canale de comunicare. Pe lângă tipărirea materialelor de prezentare cu noua identitate, rebrandingul va fi anunțat clienților existenți și partenerilor de business NATUREVO printr-o serie de evenimente dedicate”, a subliniat Robert Emanoil, creativul agenției.

Simbolul din logo este o metaforă descrisă figurativ „copacul vieții”. Copacul este un simbol fundamental al întregii lumi, având multiple semnificații. Amintim doar câteva: prin rădăcinile copacului vrem să arătăm stabilitatea și încrederea, fixarea în spațiu și în timp, rezistență și permanență, cumulat cu frunzele înverzite ce reprezintă rodirea, succesul, echilibrul și un ciclu de viață complet.

Din partea NATUREVO la dezvoltarea campaniei au participat: Oana Iftime (Director de Marketing), Ioan Enoiu (Fondator)și Cristina Miculescu (Director General).

Dezvoltarea campaniei a fost coordonată din partea creativeIQ de: Robert Emanoil (Creative Director) și Carmen Slavu (Account Director & Branding Consultant). 

 

Material furnizat de Naturevo

 

 

„VOM FI CE-AM FOST, BA CHIAR MAI MULT!”

"Naturevo rămâne Naturevo! Sensul numelui rămâne același: Evocare, Evoluție și Revoluție în Natură (și evident Agricultură). Trebuie doar să mai schimbăm straiele, mesajele, abordarea unei piețe din ce în ce mai înclinate către performanță. În acest context, ne îmbunătățim activitatea de marketing, unul dintre aspecte fiind și imaginea firmei, începând chiar cu sigla și urmând cu sloganul, diferitele canale de comunicare și altele sub noua imagine. Vom fi ce-am fost, ba chiar mai mult!", spune Ioan Enoiu, fondatorul Naturevo. 

Naturevo este o companie cu capital privat, integral românesc, înființată în anul 1999. Compania distribuie la nivel național inputuri pentru producția agricolă: know-how, îngrășăminte pentru sol, semințe, produse pentru protecția plantelor, fertilizanți foliari, bioregulatori etc. Clienții parteneri sunt fermieri din toată țara (cultivatori), distribuitori locali, procesatori de produse agricole. Distribuția produselor se face în paralel cu know-how-ul necesar. Micii fermieri sunt deserviți fie prin magazinul propriu, fie prin intermediul magazinelor sau al distribuitorilor locali. Compania sprijină desfacerea produselor agricole obținute de fermieri către piețele interne și internaționale. Echipa de vânzări reunește ingineri agronomi având cunoștințe complexe în domeniul agricol și care beneficiază de instruire continuă, pentru dezvoltarea și consolidarea cunoștințelor specifice.


 

 

 

 

 

 

Articol publicat in Revista Ferma nr. 13 (174 - 1-15 august 2016)

Vizualizat: 605 | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Reclama header after big part 3 pages

Video

Liceul Tehnologic nr. 1 Fundulea, un model de succes

Liceul Tehnologic nr. 1 Fundulea, un model de succes

Din 1963, pepiniera profesionala a celui mai important centru de cercetare românesc se afla la Centrul Scolar Agricol Fundulea. Multe s-au schimbat din anii ce au urmat cooperativizarii si „constructiei socialismului” dar un lucru a ramas la fel! Transformat în Liceul Tehnologic nr. 1, acest edificiu de educatie este si astazi unul de referinta pentru agricultura româneasca.

Reporter AgroInfo: Liviu Gordea
Operator imagine: Claudiu Borobei

În vizită la văcuţele melomane de la Doaga Agromalim 12 - 15 septembrie 2019 Case IH - Sistemul AFS Harvest Command
Cultura anului 2019

Care credeţi că va fi cea mai rentabilă cultură agricolă în 2019?