Revista-Ferma
Revista-Ferma Revista-Ferma Revista-Ferma
Reclama header after big part 1 pages

Lansarea Agrii România

Publicat: 10 martie 2020 - 14:31
Comenteaza   | Galerie   | Print | Trimite unui prieten

În ziua de 6 decembrie a anului trecut, la Bucureşti a avut loc evenimentul de lansare pe piaţă a noului brand pentru companiile Comfert şi Redoxim: Agrii România.

În urmă cu patru ani, grupul Origin Enterprises PLC a investit în România în două companii în care a crezut cu tărie, Comfert şi Redoxim, două modele sănătoase de business care de-a lungul anilor şi-au păstrat promisiunile faţă de fermieri, investitori şi parteneri.

 

Lansarea Agrii RomâniaClick pe poza pentru galerie!

Imaginea de brand Agrii - inteligenţă şi inovaţie

 

Prin alinierea companiilor Comfert şi Redoxim la brandul Agrii, ne propunem să avem o abordare unitară pentru fermieri, parteneri, clienţi, concentrată pe conceptul care stă la baza brandului: inteligenţă şi inovaţie. Agrii România îşi continuă direcţiile strategice şi îşi asumă promovarea valorilor, cu un accent şi mai profund pe integritate, parteneriat, oameni şi comunitate.

Împreună suntem numărul 1 şi vrem să rămânem numărul 1 pe toate segmentele de vânzare ale pieţei, reuşind să distribuim în toată ţara prin cele 25 de puncte logistice şi cele 55 de fitofarmacii proprii şi având o amprentă pentru peste 1.800.000 ha aparţinând celor 7.000 de fermieri parteneri.

Agricultura în era digitalizării este un subiect care ne preocupă pe toţi. Aşa că, Agrii România, prin cele două companii Comfert şi Redoxim, îşi propune să investească şi mai mult în tehnologia digitală, oferind suport pentru decizia fermierilor, dar şi în producţia de seminţe şi soluţii de nutriţie, în concordanţă cu nevoile clienţilor noştri. Agrii România îşi propune să aducă plusvaloare produselor şi serviciilor pe care le oferă fermierilor prin livrarea acestora la momentul optim. Respectăm parteneriatele agreate cu furnizorii noştri şi aducem împreună cu aceştia pe piaţa agricolă cele mai performante produse şi servicii, tehnologii pe care le testăm în loturile noastre demonstrative.

Atenţia faţă de angajaţi rămâne în continuare una dintre preocupările noastre, cu focusare pe performanţă şi pe un mediu de lucru sănătos.
Ce înseamnă pentru noi acest nou brand? Înseamnă evoluţie, un pas înainte alături de un Grup puternic, centrat pe valori de business sănătoase, care ne oferă avantaje competitive în piaţă. Agrii este un brand deja consacrat în Marea Britanie şi în Polonia, iar odată cu noi, aderă şi Ucraina.
Agrii, datorită semnului ”+” încorporat în logo şi literele ”i”, similare între ele, simbolizează comunicare, alinierea a două companii şi, mai presus de toate, o relaţie importantă şi puternică de PARTENERIAT între noi şi client. De asemenea, un element al imaginii de brand Agrii, ”i+i”, pe care-l regăsiţi în materialele noastre publicitare, reprezintă Agri-Intelligence, competenţa noastră unică, dar şi mijloc de diferenţiere pe piaţa de agribusiness. Rezultatele noastre bazate pe cercetare şi dezvoltare, diseminate de către echipa de specialişti agronomi, reprezintă un alt element definitoriu al Agri-Intelligence. Aşadar, ca furnizor de servicii agronomice, tehnologii performante şi sfaturi tehnice, Agrii va combina excelenţa şi inovaţia cu cele mai recente cercetări, pentru a le oferi fermierilor soluţii la provocările agricole de astăzi. Vom valorifica profesionalismul agronomilor noştri pentru a oferi o expertiză şi un sprijin inegalabil pentru sisteme agricole durabile şi profitabile. Împreună cu dumneavoastră, clienţi, furnizori şi fermieri, vom evolua, vom reîmprospăta segmentul de piaţă pe care ne aflăm, vom fi mai puternici pentru o agricultură productivă şi competitivă. Agrii, inteligenţă şi inovaţie!

Comunicat de presă Agrii România

Articol publicat în revista Ferma nr. 2/251 (ediţia 1-14 februarie 2020)

 

Vizualizat: 535 | Galerie   | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten
reclama art afetr lead

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

Hibridul SY Experto - producţie record

Hibridul SY Experto - producţie record

Chiar dacă anul agricol nu a fost unul uşor, Cosmin Micu a obţinut o producţie medie de 4375kg/ha la floarea soarelui de pe cele 75ha cultivate cu hibridul SY Experto de la Syngenta. Hibridul high-oleic SY Experto se remarcă printr-o toleranță foarte bună la mană, rezistenţă la frânge şi 87% conţinut de acid oleic.

 

Interviu cu Cosmin Micu, fermier

Procereal Agrosan, loc. Mănăştur, jud. Arad.

În vizită la văcuţele melomane de la Doaga Sistemul de ghidare Trimble GFX-750 testat la Soc. agricola AgroSlavia Cum își gestionează drenarea cei de la Campo d'Oro cu ajutorul sistemelor Trimble de la Vantage
Valorificarea producţia de cereale

Cum veţi valorifica producţia de cereale de anul acesta?