În ziua de 6 decembrie a anului trecut, la Bucureşti a avut loc evenimentul de lansare pe piaţă a noului brand pentru companiile Comfert şi Redoxim: Agrii România.
În urmă cu patru ani, grupul Origin Enterprises PLC a investit în România în două companii în care a crezut cu tărie, Comfert şi Redoxim, două modele sănătoase de business care de-a lungul anilor şi-au păstrat promisiunile faţă de fermieri, investitori şi parteneri.
Prin alinierea companiilor Comfert şi Redoxim la brandul Agrii, ne propunem să avem o abordare unitară pentru fermieri, parteneri, clienţi, concentrată pe conceptul care stă la baza brandului: inteligenţă şi inovaţie. Agrii România îşi continuă direcţiile strategice şi îşi asumă promovarea valorilor, cu un accent şi mai profund pe integritate, parteneriat, oameni şi comunitate.
Împreună suntem numărul 1 şi vrem să rămânem numărul 1 pe toate segmentele de vânzare ale pieţei, reuşind să distribuim în toată ţara prin cele 25 de puncte logistice şi cele 55 de fitofarmacii proprii şi având o amprentă pentru peste 1.800.000 ha aparţinând celor 7.000 de fermieri parteneri.
Agricultura în era digitalizării este un subiect care ne preocupă pe toţi. Aşa că, Agrii România, prin cele două companii Comfert şi Redoxim, îşi propune să investească şi mai mult în tehnologia digitală, oferind suport pentru decizia fermierilor, dar şi în producţia de seminţe şi soluţii de nutriţie, în concordanţă cu nevoile clienţilor noştri. Agrii România îşi propune să aducă plusvaloare produselor şi serviciilor pe care le oferă fermierilor prin livrarea acestora la momentul optim. Respectăm parteneriatele agreate cu furnizorii noştri şi aducem împreună cu aceştia pe piaţa agricolă cele mai performante produse şi servicii, tehnologii pe care le testăm în loturile noastre demonstrative.
Atenţia faţă de angajaţi rămâne în continuare una dintre preocupările noastre, cu focusare pe performanţă şi pe un mediu de lucru sănătos.
Ce înseamnă pentru noi acest nou brand? Înseamnă evoluţie, un pas înainte alături de un Grup puternic, centrat pe valori de business sănătoase, care ne oferă avantaje competitive în piaţă. Agrii este un brand deja consacrat în Marea Britanie şi în Polonia, iar odată cu noi, aderă şi Ucraina.
Agrii, datorită semnului ”+” încorporat în logo şi literele ”i”, similare între ele, simbolizează comunicare, alinierea a două companii şi, mai presus de toate, o relaţie importantă şi puternică de PARTENERIAT între noi şi client. De asemenea, un element al imaginii de brand Agrii, ”i+i”, pe care-l regăsiţi în materialele noastre publicitare, reprezintă Agri-Intelligence, competenţa noastră unică, dar şi mijloc de diferenţiere pe piaţa de agribusiness. Rezultatele noastre bazate pe cercetare şi dezvoltare, diseminate de către echipa de specialişti agronomi, reprezintă un alt element definitoriu al Agri-Intelligence. Aşadar, ca furnizor de servicii agronomice, tehnologii performante şi sfaturi tehnice, Agrii va combina excelenţa şi inovaţia cu cele mai recente cercetări, pentru a le oferi fermierilor soluţii la provocările agricole de astăzi. Vom valorifica profesionalismul agronomilor noştri pentru a oferi o expertiză şi un sprijin inegalabil pentru sisteme agricole durabile şi profitabile. Împreună cu dumneavoastră, clienţi, furnizori şi fermieri, vom evolua, vom reîmprospăta segmentul de piaţă pe care ne aflăm, vom fi mai puternici pentru o agricultură productivă şi competitivă. Agrii, inteligenţă şi inovaţie!
Comunicat de presă Agrii România
Articol publicat în revista Ferma nr. 2/251 (ediţia 1-14 februarie 2020)