Revista-Ferma
Revista-Ferma Revista-Ferma Revista-Ferma
Reclama header after big part 1 pages

În contact direct cu echipa Bayer

Publicat: 12 aprilie 2016 - 11:00
Comenteaza   | Print | Trimite unui prieten

Contactul permanent cu partenerii noștri reprezintă cheia unei colaborări de succes. În slujba partenerilor noștri fermieri, Bayer divizia Crop Science pune la dispoziție beneficiile celei mai recente platforme Call-Center din piața de Protecția Plantelor și Semințe din România: Centrul Bayer de Interacțiune cu Clienții.

Click pe poza pentru galerie!

Centrul Bayer de Interacțiune cu Clienții asigură interfața între Bayer și partenerii noștri, completând astfel eforturile și interacțiunea directă pe care fiecare membru al echipei o are cu dumneavoastră. 

Centrul Bayer de Interacțiune cu Clienții vă oferă o gamă diversă de informații despre produsele si tehnologiile Bayer pentru protecția plantelor, despre portofoliul Bayer de semințe pentru rapiță, promoțiile și serviciile Bayer, despre evenimentele noastre - Bayer Agro Arena, simpozioane și forumuri - și, nu în ultimul rând, despre programul de loialitate Bayer Fidelis.

Centrul Bayer de Interacțiune cu Clienții facilitează interacțiunea directă și de calitate între Bayer și fermieri, promovând ultimele noutăți în ceea ce privește produsele și tehnologiile de protecția plantelor, servicii, recomandări fitosanitare, precum și transmiterea ultimelor versiuni ale materialelor informative Bayer.

Serviciile oferite prin Centrul Bayer de Interacțiune cu Clienții pot fi accesate sunând la numărul de telefon 031 005 2292, de luni pâna vineri, între orele 9-17. Prin Centrul Bayer de Interacțiune cu Clienții, operatorii vă stau la dispozitie pentru a răspunde întrebărilor legate de produsele, tehnologiile și serviciile din oferta Bayer.

 

Text și foto: BAYER România

Centrul Bayer de Interacțiune cu Clienții

 

 

INTERACȚIUNEA CU CLIENȚII

Partenerii noștri sunt componenta centrală a colaborărilor pe care Bayer le-a stabilit în decursul timpului. Ei sunt cei care, prin nivelul de satisfacție și prin beneficiile de care se bucură folosind soluțiile tehnologice Bayer, contribuie la promovarea și sustinerea imaginii companiei și a reputației noastre. 

Lansarea platformei de Call-Center Centrul Bayer de Interacțiune cu Clienții reprezintă un pas calitativ superior al interacțiunii dintre Bayer și clientii săi, un mijloc de consolidare a unui parteneriat de succes. 


 

 

 

Articol publicat in revista Ferma nr.6(167) 1 - 14 aprilie 2016

 

Vizualizat: 535 | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Reclama header after big part 3 pages

Video

Liceul Tehnologic nr. 1 Fundulea, un model de succes

Liceul Tehnologic nr. 1 Fundulea, un model de succes

Din 1963, pepiniera profesionala a celui mai important centru de cercetare românesc se afla la Centrul Scolar Agricol Fundulea. Multe s-au schimbat din anii ce au urmat cooperativizarii si „constructiei socialismului” dar un lucru a ramas la fel! Transformat în Liceul Tehnologic nr. 1, acest edificiu de educatie este si astazi unul de referinta pentru agricultura româneasca.

Reporter AgroInfo: Liviu Gordea
Operator imagine: Claudiu Borobei

În vizită la văcuţele melomane de la Doaga Tomit Agri Macchine, colaborare cu Great Plains Trelleborg ţine pasul cu noile provocări din agricultură
Cultura anului 2019

Care credeţi că va fi cea mai rentabilă cultură agricolă în 2019?