Unul dintre cei mai mari antreprenori români din industria cărnii a găsit soluţia pentru a-şi securiza afacerea în situaţiile de criză cum a fost cea din perioada stării de urgenţă.
un articol de
PETRONELA COTEA MIHAI
redactor Radio România Iaşi
Kosarom Paşcani a inaugurat recent cel de-al 25-lea magazin propriu la Iaşi, iar până la finalul anului 2021 compania şi-a propus să adauge în portofoliu cel puţin 7 noi magazine în zona Moldovei.
Kosarom a lansat şi noul concept Fine Store, consumatorii putând să aleagă dintr-o gamă variată de produse de carmangerie şi brânzeturi premium, mezeluri, carne de pui, porc sau vită proaspătă şi vinuri de cea mai bună calitate. ”Prin conceptul Fine Store, dorim să transmitem faptul că în magazinele proprii consumatorii vor găsi întotdeauna produse sigure şi asumate, obţinute cu grijă şi păstrate în mod corespunzător”, sublinia Elena David.
Pe fondul transformărilor şi al cerinţelor pieţei, se au în vedere deschiderea unor noi ferme de creştere şi exploatare a păsărilor şi mărirea efectivelor de porci de la unitatea proprie Suinprod Roman, judeţul Neamţ.
Anul trecut, cel mai bun produs din România, la categoria preparate din carne, a fost declarată toba Kosarom. Acest succes se datorează inclusiv faptului că toba noastră are gustul de acasă şi un aspect de produs manufacturat, în mod real la noi în fabrică toba fiind obţinută după reţeta de acasă - ELENA DAVID, director de vânzări Kosarom Paşcani