Agriplanta - RomAgroTec 2017
Revista-Ferma
Revista-Ferma Revista-Ferma Revista-Ferma

Brinkman - ofertă completă și personalizată

Publicat: 05 decembrie 2016 - 16:32
Comenteaza   | Galerie   | Print | Trimite unui prieten

În sectorul horticol, funcționarea logistică bună și eficientă este cheia succesului, iar lucrul în echipă face diferența. Tocmai de aceea, valorile de bază ale Royal Brinkman sunt: fiabilitate operațională și în aprovizionare, confort și disponibilitate în oferta de produse și servicii, experiență practică.

Prezentă pe piața românească din anul 2005, compania Royal Brinkman a devenit un partener de încredere pentru fermierii care activează în sectorul horticol de la noi. „Oferim încredere clienților noștri iar aceștia sunt mulțumiți de serviciile și tehnologia noastră și avem permanent cereri de extindere a sistemelor pentru a permite dezvoltarea cantitativă și calitativă a producției”, ne-a declarat Cristina György-Hangan, reprezentant Brinkman pentru România. „Prin specialiștii și tehnicienii noștri putem oferi sfaturi și servicii tehnice 24/24 ore, 7 din 7 zile. Multe dintre sistemele noastre pot fi diagnosticate și apoi problemele rezolvate online de către tehnicienii noștri. Iar dacă trebuie schimbată o piesă, atunci în cel mult 12 ore piesa este în fermă, în cele mai bune cazuri una, două ore, depinde de distanță”, a adăugat György-Hangan.

Brinkman Site

Informare și oferte online
În ultimii doi ani, firma Brinkman a promovat un nou sistem de informare a cultivatorilor în ceea ce privește produsele și tehnologiile sale. Pentru acesta a fost dezvoltată o pagină web foarte ușor de accesat și utilizat, prin care orice client poate să vadă produsele Brinkman de care este interesat. Site-ul www.brinkman.ro este structurat în șapte secțiuni: rotația culturilor, îngrijirea culturilor, protecția și dezinfecția culturii, ambalare și design, echipament mecanic, proiecte tehnice și articole de servicii.
Se știe că nu întodeauna, în urma căutărilor pe internet, se obțin informații corecte și potrivite cu nevoile specifice fermierilor. „Noi oferim informații sigure și corecte clienților. Spre exemplu, dacă cineva este interesat de echipamente mecanice pentru seră, este suficient să dea un click pe secțiunea a site-ului nostru. Fiecare secțiune are subcategorii cu poze și informații detaliate despre produsele Brinkman”, a precizat Cristina György-Hangan. Fermierii sunt obișnuiți să caute produse și oferte de prețuri online. Ideal este ca produsele alese să corespundă cu nevoile și specificul fiecăruia în parte, pentru a nu încărca prea mult sau inutil costurile.
Brinkman oferă acum un serviciu online de cerere rapidă, unde clientul nu este obligat să se înregistreze sau să se logheze. Trebuie doar să trimită cererea despre un anumit produs și în cel mai scurt timp primește raspunsul. În mod normal în aceeași zi (în 24 ore) sau în două zile, dacă este sfârșit de săptămână.
Aceste informații sunt oferite gratis și fără a colecta datele personale. Desigur este nevoie de o adresă de email și un număr de telefon pentru a fi trimise informațiile solicitate.

Brinkman Stand

Proiecte complete marca Brinkman
Pentru cei care doresc să construiască, pornind de la zero, o seră complet echipată, dar și complet coordonată și gestionată, Brinkman oferă proiecte complete - cu un sistem unic, integrat care să permită economie de energie, forță de muncă și mai ales să evite stresul. „Acesta este un factor care ne afectează pe toți. Prin sistemele noastre fermierul are un control exact și precis al proceselor din seră. Astfel, cultivatorul are posibilitatea să își concentreze forțele asupra altor activități cărora nu le-a fost acordată suficientă atenție până atunci, fiindcă era ocupat să controleze parametrii din seră (umiditatea, clima, fertiirigarea etc). Sistemele noastre de monitorizare permit gestionarea automată a lucrărilor din seră. Avem chiar un program ce calculează inclusiv salariul în funcție de lucrările efectuate în fiecare compartiment. Fermierul poate astfel să își dedice mai mult timp activităților de comercializare și marketing al produselor sau pentru protecția biologică a plantelor”, a detaliat reprezentantul Brinkman.
Și fermierii care doresc să își modernizeze o seră existentă pot beneficia de un proiect Brinkman care să îi ajute la creșterea eficienței producției, economiei cu forța de muncă și un mai bun control al lucrărilor interne (logistică, transport). Este posibil ca, pentru aceeași producție livrată, să aibă un profit mai mare.
Echipamente mecanice și servicii. Brinkman furnizează informații și date tehnice ale echipamentelor pentru sere, astfel că fiecare client poate să își aleagă produsul optim pentru nevoile sale.
De asemenea, prin sistemul de cerere/ofertă rapidă, pot fi comandate uneltele și consumabilele necesare (sfoară, cizme, cuțite etc). Echipamentele și ustensile necesare pentru trecerea de la o cultură la alta (rotația culturilor), respectiv defrișarea, curățarea și peregătirea pentru următoarea cultură sunt și ele disponibile pe site-ul Brinkman.
Protecția și dezinfecția culturii. Frecvența tot mai mare a bolilor și a dăunătorilor provoacă pierderi mari pentru toți cultivatorii. Tocmai de aceea, prevenirea este mult mai ieftină decât tratarea. Brinkman oferă soluții pentru dezinfecția și igiena lucrătorilor din seră, de la tăvițe pentru soluție de dezinfecție, până la stații speciale de igienă.

Servicii de marketing
Un bun marketing al produselor este la fel de important ca și producția. Practic, degeaba avem producție dacă nu avem un marketing bun. Brinkman oferă un serviciu special pentru ambalaje și design. „Putem oferi clienților noștri un design sigur și individualizat. Trebuie doar să ne spună ce se dorește și furnizăm mai multe varianate personalizate. Fermierul poate astfel să își definească mai bine produsele în magazine și pe rafturi prin ambalajul oferit. Sunt lucruri simple, dar care diferențiază produsele din piață”, a spus György-Hangan.

Piață este, voință este!
În România, în mod tradițional, clienții preferă serele din folie, dar se observă o cerere tot mai mare și pentru serele din sticlă sau de creștere a suprafețelor acoperite. „Avem clienți cu suprafețe foarte mari, cu care colaborăm foarte bine, dar și mulți clienți cu sere de jumătate de hectar până la 3 hectare. Este mai bine să te obișnuiești cu tehnologia pe o suprafață mai mică și apoi să te extinzi. Noi oferim consultanță în ceea ce privește particularitățile fiecărui tip de seră, cu folie sau sticlă”, spune Cristina György-Hangan. Structura unei sere din sticlă costă mai mult decât pentru una acoperită cu folie, dar folia trebuie înlocuită la 4-5 ani. „Sunt chestiuni subiective și opțiunea este a clientului. Piață este, voință este”, ne-a confirmat reprezentantul Brinkman.
Tehnologiile sunt dezvoltate pentru anumite sisteme de producție. Și acestea trebuie respectate. Improvizațiile nu dau rezultate în producție. Importante sunt construcția serei și dotarea acesteia cu minimul necesar pentru a începe producția. Costurile inițiale sunt destul de mari. Sistemul de fertiirigare este cel mai important, deoarece fără acesta nu există producție. Ulterior se poate continua suplimentarea dotării serei.
Conform estimărilor făcute de specialiștii Brinkman, o seră din sticlă complet dotată poate ajunge la 130-150 euro/mp, iar cu folie cca. 100-110 euro/mp, în funcție de utilități. O seră echipată cu un sistem de bază (minim) de funcționare poate ajunge la 80-100 euro/mp (din sticlă) și 60-80 euro/mp (seră din folie). Aceste costuri pot fi calculate anticipat pentru fiecare client.
Informații complete despre soluțiile Royal Brinkman găsiți pe www.brinkman.ro iar materiale video pe youtube Royal Brinkman.


ROYAL BRINKMAN INTERNATIONAL
Cu o istorie de peste 130 de ani, Royal Brinkman este un furnizor mondial de tehnică, echipamente și consultanță în domeniul horticol. Înființată în anul 1885 ca o afacere de familie - un mic magazin de produse destinate cultivatorilor de legume, Brinkman a primit distincția „Royal” la aniversarea a 100 de ani.
Royal Brinkman are sediul central în Olanda și filiale în Australia, Marea-Britanie, Polonia, Ungaria, Spania, Franța, Turcia, Mexic și Republica Cehă. Biroul din Ungaria este responsabil pentru Ungaria, România, Bulgaria, Republica Moldova și statele fostei Iugoslavii.

 

 


Articol publicat in revista Ferma nr. 21 (182) din 1-15 decembrie 2016

Vizualizat: 66 | Galerie   | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

Scapă sau nu rapiţa de îngheţurile din iarnă?

Scapă sau nu rapiţa de îngheţurile din iarnă?

Asta era marea dilemă a lui Szabo Zoltan, administratorul Societăţii Agricole Pădureni, din judeţul Arad, înaintea campaniei de primăvară, acesta temându-se că ar putea întoarce cultura. O parte din cele o sută de hectare însămânţate cu rapiţă în toamnă a suferit din cauza temperaturilor extrem de joase.

Reporter AgroInfo: Liviu Gordea
Operator imagine: Claudiu Borobei

Povestea porumbului de Cărpiniş LAPTE DE MĂGĂRIŢĂ DE LA STÂNĂ Naturevo - noi provocări tehnologice
Sezon agricol 2017

Cum apreciaţi startul noului sezon agricol 2017?